fbpx

Merkkejä siitä, että lapsesi on nero

Foto: Josh Applegate/Unsplash

Mensa on suurin, vanhin ja tunnetuin yhdistys, jonka jäsenille on tunnusomaista korkea älykkyysosamäärä. Tämä yhdistys on koonnut yhteen piirteitä, jotka osoittavat, että pojallasi tai tyttärelläsi on keskimääräistä korkeampi älykkyysosamäärä.

Otrokove duševne sposobnosti določa predvsem kvaliteta zgodnjega otroštva, še zlasti tik po rojstvu. Skupna značilnost skoraj vseh nadarjenih otrok je, da so odraščali v vsebinsko bogatem in raznolikem okolju, kjer so imeli veliko priložnosti za učenje.

Čeprav tega marsikateri starš ne prizna, bi si najbrž večina želela, da bi bil njihov otrok malo pred drugimi. In to ni nič nenavadnega, kajti vsak starš želi svojemu otroku le najboljše. Kako pa v resnici veste, ali je otrok za svojo starost nadpovprečne inteligence? Spodaj preverite, ali vzgajate malega genija.

Otrokove duševne sposobnosti določa predvsem kvaliteta zgodnjega otroštva.
Foto:Cottonbro/Pexel

1. Ima izjemen muisti.

2. Zgodaj prestopi intelektualne mejnike.

3. Zgodaj začne bratI.

4. Ima nenavadne hobije ali zanimanja ali globoko pozna določene teme.

5. Je nestrpen do drugih otrok.

6. Se zaveda svetovnih dogodkov.

7. Si postavi korkeat vaatimukset.

8. Je onnistunut v šoli.

9. Rad preživlja čas z odraslimi ali samo s sabo.

10. Rad puhua.

11. Postavlja veliko kysymyksiä.

12. Se uči z lahkoto.

13. Ima razvit huumorintaju.

14. Je glasbeno nadarjen in motoričen.

15. Ima rad ohjata nad vsem, kar se dogaja okoli njega.

16. Si v igrah izmisli dodatna pravila.

17. Ima ekstrovertirano in introvertirano osebnost.

Foto: Pavel Danilyuk/Pexcels

Strokovnjaki so ugotovili, da se IQ pri otrocih lahko izjemno spreminja in da je nanj mogoče vplivati. Z ustrezno vzgojo in spodbujanjem lahko vplivamo na inteligenčni potencial otroka, predvsem pa mora biti motiviran in navdušen za sodelovanje. Otroku se že ob rojstvu začnejo formirati nevronske povezave, ki vplivajo na določene sposobnosti.

V tretjem letu starosti je teh dvakrat več kot pri odraslem človeku, in takrat je otrok najbolj sposoben učenja. Tako se do vstopa v šolo oblikuje že več kot tri četrtine nevronskih povezav, zato je pomembno, kako otroka vzgajate ravno v predšolskem obdobju.

Več različnega okolja bo otrok spoznal, več znanja bodo vsrkali njegovi možgani. Otrok naj odrašča v spodbudnem okolju, naj niso prepuščeni sami sebi, potrebno jim je prisluhniti, se z njimi ukvarjati. Pomembna je tudi telesna dejavnost, saj ta spodbuja umske sposobnosti. Predvsem pa bodite svojemu otroku dober zgled.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.