Sosiaalinen stigma tarttuu purukumiin kuin koulupöydän pohjaan. Kuin penkki. Ne ovat yli sata kertaa pureskeltavaa etikettiaihetta, ja tähän asti se on aina antanut saman johtopäätöksen. Purukumi jättää yleisöön huonon vaikutelman. Näiden makeisten valmistaja Beldent laittoi tämän yleisen uskomuksen valheeksi "Lähes identtinen" -kokeella ja pesi niistä häpeällisen tahran pois.
Beldent je s petimi pari enojajčnih dvojčkov v Muzeju sodobne umetnosti v Buenos Airesu izvedel zanimiv družbeni eksperiment, ki je bil izveden na kar 482 ‘dvornih preizkuševalcih’. Pred udeležencem je sedel par podoben kot jajce jajcu, ki pa se je ujemal ne samo ‘generično’, torej po videzu, pač pa tudi v obleki, frizuri in razpoloženju, s to razliko, da je zgolj en dvojček medtem tudi žvečil. Vizualni kontakt je bil nadgrajen s postavljanjem sledečih vprašanj: Kateri/a izmed dvojčkov/ic se vam zdi bolj prijazen/a? Kater/a od njiju bi vam v vlogi šefa/ice dal/a povišico? Kateri/a ima po vašem mnenju boljše seksualno življenje?
Končni izid art inštalacije je marsikoga presenetil, kajti na kar 73% sodelujočih je ‘prežvekovalec’ naredil boljši vtis kot tisti z resnobnim izrazom. Je torej čas, da osvežimo knjigo o bontonu in žvečilki nehamo metati neolikanost v zobe? Poglejte video in nam na naši Facebook-sivut luottamus na čigumi, pardon, čigavi strani ste pa vi?
Lue lisää: Uusi trendi – toimivat purukumit