fbpx

10 najbolj prodajanih produktov na svetu

Rubik's Cube

Bodimo iskreni. Nimamo pojma, kako si naj predstavljamo 211 milijonov iPadov. V grobem: toliko je bilo namreč prodanih od leta 2010. Vendar to ni edini produkt, ki je tako dobro prodajan. Kaj je nam potrošnikom tako ljubo in brez česa ne gre, si preberite v članku.

Merci infografiji, vizualni razčlenitvi podjetja Ruby Media Corporation, si lahko uporabniki lažje predstavljamo, kaj pomenijo številke pri določenih produktih. Vse od Iphonov pour neverjetnih števil postrežbe Coca-Cole na dan (resnično, kako še nismo izgubili zob?).

1. Coca-Cola

1,8 bilijonov postrežb Coca-Cole dnevno: dve izmed osmih oseb pijejo Coca-Colo vsak dan.

Coca Cola
Coca Cola

2. Čips Lays

633 milijonov vrečk čipsa prodanih v enem letu (ZDA): teža prodanega čipsa je težja kakor letalonosilka.

Pose
Pose

3. PlayStation

344 milijonov konzol prodanih od leta 1995: teža dveh Golden Gate mostov, če seštejemo težo vseh prodanih konzol.

Playstation
Playstation

4. Toyota Corolla

40,7 milijonov avtomobilov prodanih od leta 1966: kot vožnja strnjenih, prodanih Coroll iz New Yorka v Los Angeles v obe smeri in to kar 48 krat.

Toyota Corolle
Toyota Corolle

5. iPad

211 milijonov tablic prodanih od leta 2010: navpično postavljeni in strnjeni iPadi obkrožijo Zemljo

iPad
iPad

6. Angry Birds

2 bilijona prenosov: 29% svetovne populacije, če je en prenos na eno osebo

Angry Birds
Angry Birds

7. Michael Jackson, Thriller

70 milijonov albumov Thriller prodanih od leta 1982: kot 15-kratna prodaja prvega albuma skupine One Direction.

Michael Jackson, Thriller
Michael Jackson, Thriller

8. Harry Potter

450 milijonov kopij prodanih od leta 1997: kot 90% vseh prodanih knjig v letu 2013.

Harry Potter
Harry Potter

9. iPhone

516 milijonov telefonov prodanih od leta 2007: več kot je vseh prebivalcev Evropske unije.

iPhone
iPhone

10. Rubikova kocka

350 milijonov kock prodanih od leta 1980: kot 35-kratna populacija Madžarske (avtohtoni prebivalci)

Rubik's Cube
Rubik's Cube

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.