fbpx

9 choses que seuls les millénaires comprendront, et à juste titre

Les personnes nées entre 1980 et 2000 appartiennent à la génération du millénaire. En raison d’expériences similaires en matière d’éducation et de contexte social, elles partagent une manière de penser et de vivre similaire. Tous les membres de cette génération utilisent largement l’électronique et les réseaux sociaux, sont moins religieux que les membres des générations plus âgées et sont un peu plus libéraux. Dans l’article, vous pouvez lire quelles sont les choses que seuls les millennials comprendront.

To so stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci, in tako je tudi prav.

Veselje odraščanja v 90. letih prejšnjega stoletja

Nihče ne razume, kako dobra so bila 90. leta za otroke, bolje od milenijcev. Takrat so se otroci v jeans opravi zabavali s fotografiranjem na analognih fotoaparatih, gledali zdaj že kultne risanke na Cartoon Networku in bili še dovolj neobremenjeni s tehnološkim vplivom, da so našli čas in energijo za igranje na igriščih.

Obdobje obsedenosti z roza barvo

Skoraj vsako milenijsko dekle (in tudi kar nekaj fantov) je imelo vsaj kratko obdobje obsedenosti z roza barvo. Takrat je milenijec odel velik del svojega sveta z odtenki rožnate – od sobe do posteljnine, oblek, nohtov in igračk.

MP3

Preden so prišli na trg zmogljivi telefoni, ki so vključevali tudi predvajalnik glasbe, smo imeli MP3-je. Jih še imate v kakšni zaprašeni omari?

Se še spomnite MP3-jev in plošč?
Se še spomnite MP3-jev in plošč?

Neminljiva želja po potovanjih

Milenijci imajo neminljivo željo po potovanjih. Želijo spoznati vse in vsakogar. Ko se vrnejo s potovanja, že načrtujejo svoj naslednji odhod.

Poslušanje podcastov

Podcasti so milenijcem v takšen užitek kot gledanje serij. Poslušajo jih med delom, med tekom in pred spanjem.

Travail à domicile

Milenijci so generacija, ki gradi kariero v obdobju eksponentnega tehnološkega napredka. Tako mnogi delajo od doma. To ima seveda tako slabe kot dobre plati.

Milenijci pogosto delajo od doma
Milenijci pogosto delajo od doma

Obisk kavarn

Milenijci, ki radi pijejo kavo (in skoraj vsi jo), imajo navado zahajati v eno in isto kavarno. V svojem mestu skrbno proučijo, katera kavarna jim nudi največ na področju kakovosti kave, udobja, prijetnosti prostora in ugodne cene, nato pa se tam udomačijo kot domače mačke.

Avokado, avokado, avokado

Milenijci so obsedeni z avokadom – avokado na toastu, v smutiju, v solati, na jajcih … Kdo bi jim lahko zameril?

Obsedenost z avokadom
Obsedenost z avokadom

Obdajo se z lončnicami

Milenijci se radi obdajo z lončnicami – še posebej tisti, ki živijo v mestih. Morda je to odraz pomanjkanja stika z naravo.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.