Morda še niste slišali za butično britansko znamko Arash, a model Arash AF10 bo poskrbel, da ne bo več tako. Cestna pošast, hibridni superšportnik s kar petimi motorji (!) in 2080 (!) konjskimi močmi se bo predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi in bo ostale superšportnike naravnost osramotil s svojimi ''nesramnimi'' karakteristikami.
Arash Motor Company je britanski butični izdelovalec športnih avtomobilov, ki je bil do zdaj bolj ali manj obsojen na obskurnost, a z modelom Arash AF10, ki ga bo predstavil v Ženevi, bo prav gotovo pritegnil pozornost številnih oktanskih navdušencev. Kako ne, ko pa ima hibridnež kar pet motorjev in prav toliko menjalnikov. Eden je bencinski, to je superlahki (120-kilogramski) 6,2-litrski motor V8 z 900-člansko konjenico in 1200 Nm navora.
Kot da to ne bi bilo dovolj in čez rob, so mu dodali še kvartet 220-kilovatnih električnih motorjev (z 32kWh litij-ionsko baterijo), po enega na vsako kolo, do katerih moč dostavlja 2-stopenjski menjalnik, medtem ko so dostavo moči bencinarja zaupali 6-stopenjskemu ročnemu oz. samodejnemu menjalniku. Preprosta matematika nam pove, da je sistemska moč avtomobila 2080 konjev, a takšne nazivne moči hibridni motorji le ne bodo ponudili. Kakšna bo realna in ne matematična sistemska moč, še ni znano, gotovo pa se Koenigsegg Regeri tresejo hlače, čeravno ima 1500 KM!
EN SAVOIR PLUS: Pagani Huayra BC : La nouvelle Pagani Huayra est un sauvage sans précédent
V fibre de carbone odeti hibridni superšportnik Arash AF10 se bo z mesta do stotice kar izstrelil, saj bo za to porabil le 2,8 secondes, kljub neverjetni moči pa leteti po zraku ne bo mogel. Bo pa lahko s 320 km/h letel po cesti. Za ”standardno” različico bo treba odšteti 1,45 milijona evrov, za dirkaško s kletko, gasilnim aparatom ipd. pa 1,54 milijona. Najceneje jo odnesete, če naročite različico samo z V8-motorjem s 500 KM brez četverčka elektromotorjev, kar vas bo stalo nekje 450 tisoč evrov.
Plus d'information:
arashcars.com