Audi nam svojega E-Trona po malem predstavlja že vse od septembra 2015, ko je bil njegov koncept prvič predstavljen na frankfurtskem avtosalonu. Tudi tri leta pozneje ne vemo veliko o tem, kakšna bo končna oblika njegove zunanjosti, si pa lahko mislimo, kakšna bo njegova notranjost.
Čeprav je v Audijevih œil E-Tron še vedno prototip, so svetu predstavili njegovo notranjost. Ta naj bi ostala enaka in naj se od tiste, ki bo na koncu v serijskem avtomobilu, ne bi razlikovala. Audi je pri notranjosti naredil še dodaten korak proti digitalno-virtualnemu svetu in se znebil stranskih ogledal. Namesto njih imamo zdaj na voljo virtualna ogledala, ki so nameščena v zgornjem kotu vrat. Kamera je postavljena na mesto, kjer so pred tem bila stranska ogledala.
7-palčna OLED-zaslona sta nameščena pod steklo in imata pred običajnimi stranskimi ogledali nekaj prednosti. Vozniku bo omogočeno približanje in oddaljevanje slike, na izbiro pa bodo tudi trois vnaprej nastavljeni programi, ki bodo pomagali pri parkiranju, obračanju in avtocestni vožnji. Seveda ni treba posebej poudarjati, da bodo imela virtualna ogledala že vgrajene sisteme za prepoznavanje in odpravljanje mrtvih kotov.
OLED-zaslona sta povečala skupno število zaslonov v notranjosti Audi E-Trona na 5, saj jima družbo dela še digitalni zaslon z merilniki za voznika, info-telematski sistem na osrednji konzoli in zaslon, občutljiv na dotik, ki je nameščen pod info-telematskega, s katerim upravljamo s klimatsko napravo. Za pogon Audija E-Tron skrbita deux moteurs électriques avec un pouvoir conjoint 355 chevaux, če pa preklopimo na športni način vožnje, bomo imeli za kratek čas na voljo 402 chevaux. Z baterijo z zmogljivostjo 95 kWh bomo lahko prevozili do 400 kilomètres dolgo razdaljo, s hitrim polnjenjem pa jo bomo lahko napolnili v zgolj 30 minutes. Audi še ni pokazal vseh adutov E-Trona, a kar nam je uspelo videti do zdaj, nas je vsekakor navdušilo.
Galerija slik: Audi E-Tron
Plus d'information: audi.si