fbpx

Audi Q7 – Le SUV phare d'Audi pour la deuxième fois aux Jeux olympiques tout-terrain

Audi Q7

Pour l'année prochaine, Audi prépare une nouvelle génération du plus grand SUV de la famille de modèles Q, qui surpassera la version de première génération tant en termes de dimensions, de technologie que, grâce à un poids inférieur de 325 kg, également en termes d'économie et performance. Sept sièges, transmission quattro et transmission automatique S-tronic feront toujours partie de l'équipement standard de l'Audi Q7.

Prednji del vozila prinaša značilno oglato podobo sorodno tisti pri še zelo svežem TT-ju, s katerim poglavitno stično točko ima audi Q7 pri obliki novih matričnih LED svetil in impozantne motorne maske. Ta motiv bo kmalu postal prepoznavni znak vseh novodobnih modelov s štirimi krogi na maski, audi Q7 v drugi izdaji pa deluje manj masivno kot predhodnik obenem pa tudi mnogo bolje vrtinči zrak okoli karoserije.

La plupart des nouveautés se trouvent sur le nez du véhicule, qui ressemble à bien des égards au nouveau TT, notamment en ce qui concerne la forme des nouveaux phares matriciels à LED.
La plupart des nouveautés se trouvent sur le nez du véhicule, qui ressemble à bien des égards au nouveau TT, notamment en ce qui concerne la forme des nouveaux phares matriciels à LED.

Manj sprememb sledi v nadaljevanju, kjer je bok vozila na moč podoben tistemu pri prvi generaciji modela, enako pa velja tudi za mere, čeprav je s 5,05 dolžinskimi metri nekoliko krajši od originala. Zadnji del pa ponovno prinaša več novosti, ki so skoncentrirane okoli moderno zašiljenih LED luči, ki so po novem bolj pravokotne oblike.

Še večje spremembe se zdijo v potniški kabini, ki je moderno ukrojena in v slogu v uvodu omenjenega TT-ja na mestih (skoraj) minimalistična. Pri slednjem so si oblikovalci sposodili digitalno instrumentalno ploščo z ogromnim 12,3-palčnim TFT zaslonom, medtem ko samostoječi zaslon na vrhu sredinske konzole potnike razvaja z 7- oziroma 8,3 palci premera. Zanimivi so zračniki, ki spominjajo na tiste v novi generaciji passata, stikala klimatske naprave z zaslončkoma znotraj stikala pa ponovno spominja na tiste pri TT-ju.

Tudi znotraj je mogoče največ sorodnosti z modelom TT, poleg tega tudi nekaj povezav z novim passatom.  Bo pa novi Q7 pomenil najboljše kar audi v tem trenutku premore na področju napredne tehnike.
À l'intérieur aussi, on retrouve la plus grande affinité avec le modèle TT, en plus de quelques connexions avec la nouvelle Passat. Mais le nouveau Q7 représentera ce qu'Audi a de mieux actuellement dans le domaine des technologies de pointe.

Q7 bo tudi po novem ponujal prostora sedmim osebam, katerim bo prostor razkošno odmerjen, nadpovprečno veliko prostora pa bodo imeli tudi posedeni v tretjo vrsto. Tako bo zmogel zadovoljiti tudi prostorske potrebe večje družine, ki bo imela na razpolago od 295- pa do kar 2.075 litrov prtljažnega prostora. Poleg tega bodo prtljažna vrata električno pomična, za odpiranje pa bo dovolj že da bo lastnik pod odbijačem pomigal z nogo. Poleg številnih asistenčnih varnostnih sistemov, se bodo potniki zadaj lahko zabavali s pomočjo posebnih audijevih tabličnih računalnikov, ali pa uživali v glasbi, ki se bo razlegala iz audio sistema priznanega izdelovalca audio opreme Bang & Olufsen.

Q7 bo še vedno "pravi" sedemsedežnik, potniki v drugi vrsti pa se bodo lahko zabavali s pomočjo audijevih tabličnih računalnikov, za odprtje prtljažnih vrat pa bo (lahko) dovolj samo  migljaj noge.
Le Q7 sera toujours un "vrai" sept places, et les passagers de la deuxième rangée pourront se divertir à l'aide des tablettes Audi, et pour ouvrir le hayon il suffira (peut-être) seulement d'un petit coup de jambe .

Paleta motorjev bo podobna tisti pred prenovo, bodo pa vsi motorji za okoli četrtino bolje ekonomični. Od začetka bosta v ponudbi 3,0-litrski TDI z 200 kilovati in liter večji bencinski TFSI brat, ki bo razvijal 245 kilovatov. To naj bi zadostovalo za pospešek do stotice v 6,1 sekunde pri TFSI agregatu in 6,3 sekunde pri dizelskem TDI, slednji pa se bo poleg tega ponašal še z zgledno ekonomičnostjo, saj bo na kilometer poti v ozračje izpustil le 149 gramov CO2. Quattro pogon zadnje generacije bo vedno del serijske opreme, enako velja tudi za S-tronic prestavno avtomatiko.

Kasneje naj bi ponudbo obogatile tudi še druge motorne različice, tudi SQ7, qui le conduira 3,0-litrski šestvaljni biturbo TDI dizel. Najavljena je tudi e-tron različica priključnega hibrida, ki jo bo poganjala kombinacija šestvaljnega dizelskega in elektromotorja, s čimer bo postal Volkswagnov prvi dizelski priključni hibrid.

Dans le sondage ci-dessous - votez pour l'innovation automobile de l'année - 2015
[numéro total du sondage = 138905]

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.