fbpx

L'automne amène la BMW mini dans une version cinq portes

Prvič v zgodovini tega modela in znamke, bo BMW kultnega minija ponudil tudi v petvratni različici, s katerim želijo nadomestiti manj uspešnega clubmana. Petvratni mini bo v primerjavi s trivratno različico ponujal več prostornosti in prilagodljivosti, enako paleto motorjev in opreme ter okoli pet odstotkov višjo ceno.

Za letošnjo jesen napovedana petvratna različica pričakovano izhaja iz trivratnega minija, katerega Empattement était povečana za 72 milimetrov na 2.567 mm, medtem ko je karoserija v dolžino pridobila 161 mm, kar pomeni, da bo meter v tem pogledu pokazal skoraj natanko štiri metre.

Poleg tega, da se z dodatnim parom vrat poveča praktičnost modela, pa ta nudi tudi več prostornosti in prilagodljivosti, predvsem v predelu glav (+15 mm) in v predelu ramen (+61 mm), za kolena potnikov v drugi vrsti pa je sedaj dobrodošlih 72 mm več prostora. Zrasel c'est tudi prtljažnik in sicer za 67 litrov, na 278 litrov, ali 941 ob podrtju zadnje sedežne klopi.

Oblikovalci so se pri podobi najbolj ukvarjali z dodatnim parom vrat, kjer so želeli da z boka deluje čim bolj podobno trivratnemu miniju. Zato so ohranili dolga prva in dodali majhna druga bočna vrata.
Oblikovalci so se pri podobi najbolj ukvarjali z dodatnim parom vrat, kjer so želeli da z boka deluje čim bolj podobno trivratnemu miniju. Zato so ohranili dolga prva in dodali majhna druga bočna vrata.

Oblikovalci so se pri zunanji podobi mudili predvsem pri obliki boka, saj z dodajanjem dodatnega para bočnih vrat niso želeli narušiti skladnosti trivratne različice, kar se pozna pri dejstvu, da so prva vrata neprimerno daljša od drugega para, kar zna okrniti enostavnost vstopanja v drugo sedežno vrsto.

Motorna paleta je kakor smo lahko pričakovali enaka tisti pri trivratni različici, kar pomeni, da bo ob lansiranju osnovo predstavljala različica cooper, ki jo poganja 1.5-litrski trivaljni bencinar s 100 kilovati (136 KM), višje po lestvici pa najdemo še različico cooper S, ki v nosu skriva 2,0-litrski turbo bencinski motor z 141 kW ali 192 KM. Na dizelski strani pa sta cooper D, za katerega pogon skrbi 1,5-litrski trivaljni dizel z 85 kW ali 116 KM, različico cooper SD pa poganja 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z 125 kW ali 170 KM. Menjalnik bo v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu pa ga bo lahko zamenjala prestavna avtomatika. O različi z ALL4 štirikolesnim pogonom za zdaj še ni bilo govora, kakor tudi ne o cenah, se pa pričakuje, da bo petvratni mini od primerljive trivratne različice od 5 do 8 odstotkov dražji.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.