La version break de la Laguna est une voiture familiale idéale, particulièrement agréable sur les longs trajets. Si l'on ajoute à cela le sigle GT, qui ornait le montant B de notre Laguna d'essai, ce mélange de polyvalence familiale et professionnelle s'enrichit d'une touche de sportivité : quatre roues directrices (de série…).
Karavanska različica lagune je idealen družinsko-poslovni avtomobil, ki se najbolje počuti na dolgi potovanjih. Če temu dodamo še kratico GT, ki je krasila B-stebriček naše testne lagune, se tej zmesi družinskosti in poslovnosti doda še ščepec športnosti: štirikolesni volan (serijska oprema), športni sedeži z odličnim oprijemom in vtisnjeno kratico GT na naslonjalih, in 132-kilovatni turbodizelski motor (180 ‘konjev’). Z njo tudi vožnja v oddaljeno mesto – mi smo se podali v sončni Dubrovnik – mine hitro in udobno, potniki pa prispejo na cilj spočiti. Dolgim potem je namenjen tudi prostoren 508-litrski prtljažnik, ki ga je s podiranjem zadnjih sedežev – to lahko storimo kar iz prtljažnika – moč povečati na 1.593 litrov. Priročna je tudi možnost odpiranja zadnjega stekla. Med vožnjo nas je navduševala dvopodročna samodejna klimatska naprava z možnostjo treh režimov delovanja in posredni zračnik na sredini armature plošče. Smo pa pogrešali t. i. komfortne smernike, ki bi samodejno trikrat utripnili …




