Cette fois, pour changer, nous publions pas moins de deux rapports d'essais, concernant deux chevaux bavarois, qui ont en commun la transmission intégrale xDrive et le numéro 3 dans la désignation du modèle. Tous deux bénéficient de l’ergonomie Beemve, qui offre au conducteur un contrôle facile et efficace du véhicule. Il s'agit notamment de sièges avec une bonne latérale...
Tokrat za spremembo objavljamo kar dve testni poročili, o dveh bavarskih konjičih, ki sta jima skupni štirikolesni pogon xDrive in številka 3 v oznaki modela. Oba se ponašata z beemvejevsko ergonomijo, ki nudi vozniku enostavno in učinkovito upravljanje z vozilom. K temu spadajo sedeži z dobrim bočnim oprijemom, trikraki športni volan, odet v usnje, ki da vozniku veliko povratnih informacij, intuitivno razporejene ročice, stikala in seveda natančen menjalnik, ki je bil v karavanski različici ročni, 6-stopenjski, v močnejši limuzini pa samodejni z možnostjo prestavljanja na volanu in s športnim režimom delovanja. Seznam dodatne opreme v limuzini je bil neprimerno daljši: vseboval je prenovljeni vmesnik iDrive, avdio sistem s trdim diskom, navigacijo, ki obvlada tudi slovenske ceste z izjemo najnovejših avtocestnih odsekov, adaptivne bi-ksenonske žaromete in še kaj bi se našlo. Karavanska različica je zaradi šibkejšega motorja, ki pa je s svojimi 130 kW več kot zadostil naše potrebe, varčnejša in seveda prostornejša, čeprav njen prtljažnik ni med največjimi v razredu. Glavni adut obeh je zagotovo pogon xDrive, ki nudi bistveno boljšo lego v primerjavi z beemveji brez njega, in to v vseh razmerah. Vožnja po mokri cesti je bila popoln užitek.