fbpx

Design fou : des maisons inspirées de logos célèbres

L'architecte Karina Wiciak a choisi quelques logos d'entreprises bien connues et à partir d'eux, elle a imaginé des maisons entièrement fonctionnelles.

Arhitekti, tako kot večina umetnikov, črpajo navidih za svoje delo iz okolice. Nikoli se ne ve, kaj bo tisto, kar bo v posameznikovi glavi ustvarilo na tisoče idej. Arhitektka Karina Wiciak je recimo za navdih pri svojem naslednjem projektu vzela logotipe znanih blagovnih znamk. Tako so nastali koncepti hiš, ki spominjajo na romb, Triangle, križ et trois (Adidasove) črte. Ker so logotipi že sami po sebi skrbno in premišljeno ustvarjeni, so kot taki idealna referenca pri ustvarjanju očem privlačne arhitekture.

Štirje nori dizajni hiš

Trihouse

Prvi dizajn so poimenovali “trihouse”, sestoji pa iz treh vzporednih črt (Adidas). Oziroma v tem primeru treh betonskih blokov, ki so rahlo nagnjeni in zato oblikujejo nekakšen triangel. Med betonskimi bloki so vgrajene ogromne steklene stene, skozi katere lahko prodre ogromno naravne svetlobe.

Trihouse
Trihouse

Crosshouse

Drugi dizajn, imenovan “crosshouse”, spominja na križ. Temelj take zgradbe se minimalno dotika tal, zato je idealen za postavitev sredi vode. Oblika križa omogoča vgradnjo ogromne steklene stene, ki ponuja nemoten razgled.

Crosshouse
Crosshouse

Rhombhouse

Tretji dizajn je imenovan “rhombhouse”. Poleg takojšnje asociacije na znani logotip spominja tudi na diamant. Tudi ta hiša se ponaša z veliko stekleno steno, ki ponuja odličen razgled in prehod naravne svetlobe v prostor.

Rhombhouse
Rhombhouse

Pyrahouse

Zadnji dizajn pod imenom “pyrahouse” se ponaša z obliko piramide in je umeščen v puščavo. Temu primerna je rešitev z vhodom, saj je spodnja etaža praktično le stopnišče. Peščena tla namreč nikoli niso ravna, teren pa se sčasoma tudi spreminja.

Pyrahouse
Pyrahouse

Plus d'information

Plus d'information:
wamhouse.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.