fbpx

Renault Captur, rafraîchissement pour l'été prochain

Renault Captur se vend comme des petits pains chauds ici et ailleurs en Europe. Il s’agit bien entendu du crossover le plus désirable du segment et du cinquième Renault le plus vendu. Il a surtout séduit les femmes d'âge moyen qui possèdent un Captur comme deuxième véhicule de leur foyer. Les retraités actifs avec des enfants adultes qui ont déjà quitté le nid familial l'apprécient également. Il est populaire en raison de sa position assise plus élevée et, avec son look renouvelé et frais, il plaira certainement également aux jeunes générations.

Spremembe pri Capturju ne izstopajo na prvi pogled, saj je bolj kot zunaj prenovljen znotraj. Spremembe prednjega dela zajemajo prepoznavni podpis žarometov v obliki črke C in prepoznavno kromirano masko z Renaultovim logotipom. Zadek ima zdaj nov odbijač s kromirano letvijo in LED-luči v 3D-tehnologiji, kjer je prav tako moč opaziti svetlobni podpis v obliki črke C. Captur tudi s to osveženo generacijo polaga poseben poudarek na personalizacijo avtomobila. Zunanjost ima kar 30 različnih barvnih kombinacij z možnostjo corps bicolores. Za najbolj izbirčne so dodali še tri nove barve in tako bo odločitev za barvo še težja.

LED luči C oblike.
LED-luči v obliki črke C

Tokratna novost je predstavitev opreme Initiale Paris v Capturju. Gre za najbolj opremljene avtomobile, ki nudijo vse, kar Renault v tem trenutku premore. Ima posebno ametistno črno barvo, kromirano masko in notranjost, obdano z usnjem. Ima aktivne LED-žaromete in posebna platišča v obliki diamanta, z malo domišljije pa lahko v njih vidite celo podobo de la Tour Eiffel.

Pri prenovi notranjosti so prisluhnili dosedanjim pripombam in jih éliminé. Materiali so kakovostnejši et prijetnejši na otip. Sedeži imajo izboljšan bočni oprijem, še posebno pozornost pa so namenili predalu na armaturni plošči, ki zdaj ne ropota in ne povzroča tako imenovanih čričkov. Tudi notranjost si je mogoče individualizirati, obstaja tudi dvobarvna kombinacija, sicer pa vam je na voljo kar 6 različnih paketov za notranjost. Da bi Captur postal kar najbolj uporaben, si za doplačilo lahko omislite sredinski naslon za roko s predalom, strešni potovalni kovček ali celo nosilec za kolesa.

Prenovljena notranjost.
Prenovljena notranjost

Prostornost je še ena prednost, ki jo ima Captur pred neposrednimi tekmeci. Velikost prtljažnega prostora je 377 litrov, ki ga je mogoče razširiti na prek 1200 litrov. Na voljo je kar 9 različnih odlagalnih površin, spredaj pa je tudi tokrat nameščen inovativen izvlečni predal z 11,5 litra tomes.

Tehnologija je bila v celoti posodobljena, kot dodatno k že poznani opremi pa lahko omenimo sistem za nadzor mrtvega kota et sistem samodejnega parkiranja, ki bo marsikomu olajšal to opravilo. Šest zvočnikov et globokotonec so del kompleta vrhunskega proizvajalca PIEDS NUS, ki si ga avdiofili lahko vgradite v Capturja.

Šest zvočnikov in globokotonec je komplet vrhunskega proizvajalca BOSE.
Šest zvočnikov in globokotonec so kompletu vrhunskega proizvajalca BOSE.

Bencinska agregata sont disponibles deux, in sicer z močjo 66 kW (90 ch) et 87 kW (120 KM). Šibkejši je na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom, pri močnejšem pa lahko izberete tudi avtomatski EDC-menjalnik z dvojno sklopko. Dizelska agregata sta prav tako deux, šibkejši s 66 kW (90 ch) in močnejši z 81 kW (110 KM) moči, ki sta prav tako na voljo z že omenjenima menjalnikoma.

Pri vseh različicah so na voljo 4 nivoji opreme z imeni Zen, Intens, Extérieur in najprestižnejši paket opreme Initiale Paris. Vstopna cena Capturja z opremo Zen in bencinskim agregatom TCe 90 znaša 15.490 evrov. Najprestižnejša različica Initiale Paris z agregatom Energy dCi 90 in avtomatskim menjalnikom pa 24.490 evrov.

EN SAVOIR PLUS: BMW CONCEPT LINK: POGLED V PRIHODNOST

Galerija slik: Renault Captur

Plus d'information

Plus d'information:
renault.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.