Coca-Cola je nastala kot slučajno odkritje farmacevta Johna Stitha Pembertona. Ta je skušal posnemati francoskega izumitelja, ki je kot prvi napravil vino iz koke, a prohibicija v Ameriki mu ni dovoljevala proizvajanje alkoholne pijače, zato je meril na brezalkoholno. Vse ostalo je zgodovina, ki jo je Coca-Cola pisala tudi s svojimi tiskanimi oglasi.
Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je Mode de vie), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni bulles so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.
Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).
EN SAVOIR PLUS: Coca Cola impressionne avec de nouveaux bouchons innovants
Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!
Plus d'information:
www.coca-cola.si