Jeremy Clarkson, James May et Richard Hammond ne se reposent pas et travaillent toujours à vive allure. Lors du tournage de l'émission automobile The Grand Tour, ils ont ainsi trouvé le temps de créer la plateforme automobile en ligne Drive Tribe, destinée aux passionnés d'octane. Clarkson affirme que Drive Tribe est essentiellement le portail de contenu pour adultes de YouPorn, à l'exception des passionnés d'automobile.
Potem ko so Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond potešili vse oktanske navdušence z novo avtomobilistično serijo Le Grand Tour, so nedavno lansirali še Drive Tribe, digitalno središče, ki pod eno streho združuje videoposnetke, članke in interaktivne vsebine o avtomobilizmu, združene po plemenih.
Te vodijo plemenske vodje, med katerimi so tudi vsi omenjeni voditelji, na voljo pa še drugi ”poglavarji” (nastopajo v vlogi mnenjskih voditeljev oz. idejnih vodij, ki spodbujajo člane plemena k ustvarjanju lastnih vsebin). Plemena so tematsko obarvani kotički in posamezna plemena med seboj tekmujejo. V priljubljenosti, ne za hrano, pač pa za všečke in sledilce. To uporabnike ”prisili”, da objavljajo čim bolj kakovostne vsebine. Kako popularno je neko pleme, z glasovanjem določajo uporabniki sami.
EN SAVOIR PLUS: Donald Trump arpentait les rues de New York avec la formule
Na platformi Drive Tribe lahko počnemo podobne reči kot na drugih družbenih omrežjih, torej lajkamo, sledimo, komentirano, delimo, objavljamo … Do spletne platforme lahko s svojim Facebook računom dostopate prek brskalnika ali prek aplikacije (Android, iPhone).
Galerija – Drive Tribe:
Plus d'information:
drivetribe.com