fbpx

Ford focus RS 3.0 – La bête de 320 ch de Ford avec la signature de Ken Block

Le premier projet de série de la nouvelle division sportive de Ford est la Focus la plus puissante de tous les temps, qui apporte dans sa troisième génération de nombreuses innovations. L'ecoboost de 2,3 litres entraîne désormais les quatre roues et, avec l'aide d'un turbocompresseur « à double volute », il peut produire 320 ch. Le coureur de renommée mondiale Ken Block a également participé au développement, c'est donc définitivement un excellent produit.

Evropski Ford bo v Ženevi na ogled predčasno postavil tretjo izdajo najbolj zmogljive različice gué focusa, pri razvoju katere je s fordovo športno divizijo sodeloval tudi seul Ken Block. Najbolj zmogljivi focus vseh časov pričakovano nosi oznako RS, v primerjavi s predhodnikom pa prinaša tudi določene pomembne spremembe.

Zadnji del bosta zaznamovali dve veliki izpušni trobenti, na vrhu pa zajeten spojler, ki spominja na legendarno "krilo" pri escort RS cosworthu iz sredine devetdesetih.
Zadnji del bosta zaznamovali dve veliki izpušni trobenti, na vrhu pa zajeten spojler, ki spominja na legendarno “krilo” pri escort RS cosworthu iz sredine devetdesetih.

Ena takšnih je dejstvo, da bo 2,3-litrski ecoboost bencinar po novem poganjal vsa štiri kolesa, česar so se Fordovci pri predhodniku otepali podobno kot “pijanec plota”. To namreč doda k teži vozila in nenazadnje ceni, ampak strokovnjaki Ford performance ekipe so se uspešno spopadli tudi s tema problemoma. In sicer so novemu RS-u namenili inteligentni štirikolesni pogon, kjer računalniško krmiljena enota prek senzorjev nadzora vektorskega navora, na posamezno kolo v vsakem trenutku pošilja optimalno količino navora.

Sistem razmere na cestah analizira 100-krat na sekundo in na podlagi podatkov razporeja optimalno količino navora na posamezno kolo. Poleg očitnih prednosti pri “handlingu” in vozni dinamiki, pa sistem jeziček na tehtnici zviša le 20 kilogrammes, kar je praktično zanemarljiv podatek. S pomočjo sistema naj bi bila po besedah fordovih inženirjev vozna dinamika še občutno boljša kot tista pri predhodniku, meja zdrsa pa postavljena konkretno višje, nenazadnje pa naj bi skoraj popolnoma izničil pojav trganja volana iz rok znanega kot “torque steer”.

Športno noto notranjosti bodo krepili spodaj prisekan volan in dodatni merilniki na vrhu sredinske konzole, na osrednjem zaslonu pa se bodo izpisovali še veliko številčnejši podatki delovanja motorja, bočni pospeški in podatki štoparice.
Športno noto notranjosti bodo krepili spodaj prisekan volan in dodatni merilniki na vrhu sredinske konzole, na osrednjem zaslonu pa se bodo izpisovali še veliko številčnejši podatki delovanja motorja, bočni pospeški in podatki štoparice.

Zunanjost deluje kot da je bila deležna konkretnega tretmaja steroidov, zajetni prednji spojler pa objema droit mis Lumières LED. Na voljo bo le v izvedenki s petimi vrati, na boku pa bodo poglede nase lepila posebna Jantes 19 pouces. Še malenkost bolj nazaj pa se nahaja ogromen spojler v stilu legendarnega escort RS coswortha, ki je bil tudi zadnji RS s pogonom na vsa štiri kolesa, čeprav tako drastičen (ta pri focus RS-u) kljub vsemu ni.

2,3-litrski “ecoboost” si je focus RS sposodil pri novem mustangu, a so ga za potrebe delovanja v tem “hot hatchu” predelali. In sicer je evropski mišičnjak dobil tehnologijo “twin scrool” et večja kompresor ter hladilnik zraka, ki zagotavlja boljši pretok zraka, rezultat obojega pa je večja odzivnost v celotnem razponu vrtljajev in tudi boljši zvok motorja.

Pričakovano strupen prednji del še podkrepijo aero body kit, ki objema vertikalne LED dnevne luči, medtem ko ta glavne svetijo v sledljivi biksenonski tehniki.
Pričakovano strupen prednji del še podkrepijo aero body kit, ki objema vertikalne LED dnevne luči, medtem ko ta glavne svetijo v sledljivi biksenonski tehniki.

Nekaj novosti bo tudi v kabini, ki je športnim zmogljivostim primerno pridobila na športni zabeli, poleg tega pa bo premogel tudi deuxième génération multimedijske enote Synchroniser z glasovnim upravljanjem, na športne sedeže je podpisan slavni Recaro, v opremi pa so tudi sistem samodejnega zaviranja, sledljivi biksenonski žarometi et nous pourrions continuer encore et encore.

EN SAVOIR PLUS: Prenovljeni ford focus zapeljal na “to stran alp”

Novi ford focus RS bo javnosti prvič predstavljen marca 2015 na avtomobilskem salonu v Ženevi, ko bodo znane tudi cene in prihod modela na trg.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.