Nekoč je bilo praviloma tako, da so imele dirkalne različice avtomobilov več konjskih moči in bile bolj divje kot njihove cestne različice –danes to več ne velja, predvsem zaradi kopice pravil in omejitev različnih tekmovanj in ker imamo na voljo vedno več t.i. hiperavtomobilov. Tega se zavedajo tudi pri Fordu, zaradi česar je nastal Ford GT Mk II Coupe.
Zaradi razmaha hypercars in vedno večje restriktivnosti pravil v avtomobilskem športu imajo dirkalni avtomobili tudi po več 100 konjskih moči manj comme le leur par la route legalne različice – tega se zavedajo tudi pri Fordu in so v ta namen pozabili na pravila in za svoje stranke naredili l'ultime Forda GT.
Ford GT Mk II Coupe predstavlja najbolj ‘oh in sploh’ različico Forda GT. Turbinski Dans un 6 cylindres motor je bil navit na 700 chevaux, lequel est 43 konjski moči več comme ‘standardna’ različica Forda GT in kar 200 konjskih moči več, kot jih ima dirkalna različica Forda GT.
Il ne sera disponible que 45 dirkalnih avtomobilov, vsak pa bo nosil ceno okoli 1.070.000 evrov, lequel est significativement več, kot je cena ‘cestne’ različice.
httpv://www.youtube.com/watch?v=UW–6ZnfaE8
Ford GT Mk II Coupe je primeren zgolj za piste, vso moč pa ima speljano na le dernier à roues couple, via 7 vitesses menjalnika, ki je prilagojen dirkaškemu načinu vožnje. Motor se vrti v območju grand végétaux, ‘lovilec zraka’ na strehi avtomobila pa skrbi za dovoljšno refroidissement le tega.
Na zadek so mu pritrdili še ogromen divulgacher, v kombinaciji z ostalimi aerodinamičnimi accessoires, pa se je sila, ki pritiska avtomobil k tlom, povečala za kar 400%, v primerjavi s cestnim Fordom GT.
Galerija: Ford GT Mk II
Plus d'information:
ford.si