À Gorenje, ils ont franchi une nouvelle étape dans la réalisation du slogan « Life Simplified », qui les incite à simplifier la vie des utilisateurs d'appareils électroménagers. Ils ont lancé sur le marché une nouvelle génération innovante de machines à laver et à sécher Gorenje WaveActive, qui se distinguent par la technologie de lavage et de séchage la plus moderne, un design primé et sont parmi les plus économes en énergie du marché.
Boštjan Doltar, Direktor Gorenja GSI, je ob začetku povedal, da novo generacijo pralnih in sušilnih strojev WaveActive Gorenje prav v teh dneh prvič predstavljajo slovenskim kupcem: »V novo generacijo je bilo vloženega veliko truda, znanja in izkušenj. Obsega številne praktične in intuitivne funkcije, med katerimi so nekatere tako inovativne, da smo jih patentirali in so svetovna novost.«
Nova generacija, ki poenostavlja življenje
Selon les mots Alenke Potočnik Anžič, Direktorice Tržnega komuniciranja, ljudje danes nimajo veliko časa, ki bi ga lahko namenili številnim gospodinjskim opravilom: »Naši uporabniki imajo precej bolj pomembno delo, kot je razmišljanje o pranju perila.« Zato pogosto želijo aparate za dom, s katerimi bodo lahko privarčevali svoj dragoceni čas za njim ljubša opravila ter si na ta način poenostavili življenje. Poenostavljanje življenja pa je tudi vizija blagovne znamke Gorenje. »Če lahko prevzamemo vso to kompleksno tehnologijo in jo preoblikujemo v sodobne, kakovostne in lepo oblikovane gospodinjske aparate, svojim kupcem omogočimo, da še bolj uživajo v življenju. Celotna tržna zgodba nove generacije WaveActive temelji na filozofiji ‘Life simplified’ oziroma poenostavljenega življenja. To je obljuba, ki bo poleg slovenskega zaokrožila po vseh trgih po svetu,« je še povedala Potočnik Anžičeva.
Nagrajeno oblikovanje
Nova generacija pralnih in sušilnih strojev WaveActive Gorenje izstopa tudi z oblikovalskega vidika. To sta potrdili tudi dve nagradi za oblikovanje, ki so ju prejeli na letošnjem ocenjevanju za oblikovalske dosežke Red dot. Lidija Pritržnik, Direktorica Produktnega oblikovanja, je povedala, da je žirija oblikovalsko kakovost prepoznala v »združitvi izjemno harmoničnega in elegantnega vizualnega jezika, sodobne funkcionalnosti izdelka in odlične ergonomije uporabniškega vmesnika«. Poudarila je, da je bilo pri oblikovanju pomembno dobro razumevanje potreb in navad posameznikov, ki so ga Gorenjevi oblikovalci v tem projektu dosegli s poglobljenimi raziskavami med končnimi uporabniki na ključnih trgih. Pri tem so spoznavali navade in izzive raznolikih uporabnikov med procesom nege perila, testirali oblikovne rešitve na različnih trgih in primerjali odzive na bistvene oblikovne značilnosti aparata. Končne izsledke so uporabili, da so še dodatno izboljšali izdelek. »Ključni cilj pri ustvarjanju nove serije strojev WaveActive je bil oblikovati pralne in sušilne stroje, ki so nevsiljiva asistenca uporabnikom pri vsakdanjih opravilih in sledijo obljubi blagovne znamke Gorenje po poenostavljanju življenja. Mehke linije izražajo prijaznost do uporabnika in pozitivne emocije, močne horizontalne oblike pa robustnost, zmogljivost, stabilnost in prostornost izdelka,« je še povedala direktorica produktnega oblikovanja.
Okolju prijazno
Gorenje je predano razvijanju rešitev, ki imajo dolgotrajen pozitiven učinek tako na vsakodnevno življenje uporabnikov kot na okolje. Tako tudi vsi pralni in sušilni stroji WaveActive Gorenje izpolnjujejo najvišje okoljske standarde ter se ponašajo z izjemno energijsko učinkovitostjo, in sicer do razreda A+++ -20 % za pralne stroje in do A+++ -10 % za sušilne stroje.
Plus d'informations à:
gorenje.si