Célèbre constructeur américain de véhicules de sport - Hennessey a entrepris la conversion de l'icône sportive américaine - la Mustang, dont le moteur V8 de 5,0 litres développant 320 KW a été porté à une puissance astronomique de 542 kW, ce qui signifie qu'il y en a sous le capot jusqu'à 737 des chevaux étincelants. Le HPE700, comme on appelle la Mustang la plus puissante de tous les temps, en plus de son extérieur toxique, apporte de nombreuses améliorations à la mécanique de conduite.
Če gremo lepo po vrsti, je seznam sprememb na avtomobilu, katerega osnova je GT različica mustanga modelnega leta 2015, neskončno dolg. Hennesseyevi inženirji so se namreč poigrali s sistemom za vbrizgavanje goriva (injektorji), črpalko za gorivo in HPE700 namenili bolj zmogljivi izpušni sistem, s čimer je merilnik, ko so ga postavili na “valerje”, izmeril moč 717 KM pri 6.600 vrtljajih v minuti in 632 Nm navora pri 4.400 obratih. To vozniku omogoča, da doseže stotico v samo 3,6 secondes, za slavnih četrt milje pa besoins 11,2 sekunde.
Po venom GT še en monstrum
Tudi na zunaj boste mustanga HPE700, če bo zapeljal mimo vas (kar sicer dvomimo) hitro ločili od ostalih bolj “civilnih” različic in sicer po številnih napisih priznanega tunning podjetja, kakor tudi posebni črno-sivi mat barvni kombinaciji in številnih dodatnih spojlerjih iz karbonskih vlaken. Pri tem so oblikovalci spojlerje zasnovali tako drzno, da se že najmanjše klančnine zdijo kot za športne kupeje najhujše premostljivi klanci.
EN SAVOIR PLUS: Ford mustang – Pol stoletja poskočnega konjiča
20-palčna hennesseyeva H10 platišča vam obujejo v posebne michelin pilot super sport 2 pnevmatike, na voljo pa je tudi Système de freinage priznanega proizvajalca Brembo. Pomudili so se tudi pri vzmetenju, v prihodnje pa bodo kupcem ponudili tudi različico narejeno posebej za dirkanje po pisti.
Spremembe v notranjosti so veliko bolj diskretne in so osredotočene le na maloštevilne tablice z napisom različice, izjema sta posebna Recaro športna sedeža, ki skrbita, da telesa potnikov tudi v vratolomni vožnji ostanejo trdno na mestu. In koliko vse to stane boste vprašali. Hja, tu vas lahko razveselimo, saj pri Hennessiyu za vse zgoraj napisano, vključno z nosnovnim mustangom GT, ki služi za osnovo, zahtevajo, beri in piši, 59.500 ameriških zelencev. Ob tem pa ponujajo tudi triletno garancijo oziroma 60 tisoč prevoženih kilometrov, kar je prav tako drzno. Prvi primerki naj bi v roke kupcev prišli spomladi prihodnje leto, tunning strokovnjak pa ob tem sporoča da namerava izdelati samo 500 primerkov, enakomerno porazdeljenih med kupe in kabrio različico. Zato hitro na splet, če želite svojega monstruma.
Plus d'information:
www.hennesseyperformance.com/mustangHPE700