Bugatti et Hermès travaillent ensemble depuis les années 1920, et les deux marques partagent un sens du luxe et de l'esthétique.
Kalifornijski nepremičniski ‘kralj’ Manny Khoshbin si je zaželel v svojo obsežno zbirko unique avtomobilov dodati še enega, ki bi s svojo pojavo povzel besedo “luksuz”. Najbolj logična je bila izbira dveh francoskih znamk, ki sta po vsem svetu znani po svojih prestigieux des produits. Za izdelavo Hermès x Bugatti Chirona so potrebovali tri leta, odeli pa so ga v bež barvo Hermèsa, tako zunaj kot znotraj.
V maski avtomobila lahko vidimo črko H, ki predstavlja znamko Hermès, njihov svetovno znani logotip, konja in kočijo, pa lahko zasledimo na spodnji strani zadnjega spojlerja. Logotip je mogoče videti tudi v notranjosti, ki je odeta v qualité cuir. Na vratih in še nekaj drugih površinah boste celo našli oblazinjenje iz du Cachemire.
Plus d'information:
bugatti.com