Airbnb a véritablement bouleversé le marché hôtelier. Et lorsque cela se produit, une réponse suit généralement. La chaîne hôtelière Hilton a réagi en ouvrant des hôtels à prix réduits pour les millennials, la génération née entre 1999 et 2001. Ce sont désormais des adolescents qui peuvent déjà voyager à travers le monde.
Tru, kot so pri Hiltonu poimenovali svoj že trinajsti koncept hotelskih verig, ponuja sobe po 85 evrov ali manj.
Sobe so sicer manjše od povprečnih, bodo pa v hotelih ponujali pijačo in hrano 24 ur na dan, kar naj bi še bolj privlačilo mlade. Hotelska avla, ki so jo poimenovali The Hive, c'est 257 m² velik prostor, kjer se bodo gostje lahko družili ali pa preživljali čas na družbenih medijih. Vsak hotel bo opremljen še s telovadnico, a bolj za kardio rekreacijo. Prvi hotel so odprli maja v Oklahomi, ZDA. V naslednjih 2 letih nameravajo odpreti še 150 hotelov Tru, saj menijo, da je nižji do srednji cenovni razred na hotelskem trgu v Ameriki izjemno privlačen.
No, Airbnb je očitno dobil konkurenco. Naj se boj začne.
Galerija – Hotel Hilton Tru za milenijce
Plus d'information:
tru3.hilton.com