La recette est en fait assez simple. On prend une Audi R8 et on l'habille d'une fibre de carbone au design audacieux. Si l'on fait abstraction des obstacles techniques, bien sûr. L'Italdesign Zerouno Roadster est absolument magnifique sur les croquis d'usine, mais en vrai, elle vous fera saliver.
Da ne bo pomote, do stebrička A je Italdesign Zerouno Rodaster povsem enak kot je njegov brat, ki ima trdo streho. Od stebrička A dalje pa se podobnosti končajo, saj ima Roadster odstranljivo streho, ki jo bo po vsej verjetnosti treba ročno odstraniti in namestiti, saj za to nima predvidenega mehanizma. Za voznikom in sovoznikom imamo dve “grbini” in steklo med njima, ki deluje kot vetrna zaščita. Na zadku tudi tokrat prevladujejo reže za zrak, nad zadnjim difuzorjem pa najdemo majhno odprtino izpušnega sistema.
EN SAVOIR PLUS: ITALDESIGN SUPERCAR – ROJEN ZA HITROST
Tako kot Zerouno Coupe tudi Zerouno Roadster uporablja platformo in motor Audija R8. Il a 5,2-litrski 10-valjni V motor, okoli katerega je povsem nova karoserija depuis fibre de carbone. Motor ima 610 chevaux et 560 Nm de couple. Od 0 do 100 km/h potrebuje Roadster le 3,2 secondes et atteint la vitesse terminale à 330 km/h. Naredili so le 5 primerkov Zerouna Coupe in kljub zasoljeni ceni 1,6 milijona ameriških dolarjev so že vsi prodani. Zerouno Roadster bo še dražji avec prix 2,4 milijona ameriških dolarjev, a bodo tudi te brez težav prodali.
Galerija slik: Italdesign Zerouno Roadster
Plus d'information:
italdesign.it