fbpx

Honte à eux : 7 influenceurs qui sont allés trop loin avec leurs publications

Sovraštvo do vplivnežev oz. influencerjev je nova moda, in ljudje jo "nosijo" ob vsaki priložnosti. Od neprijetnih norčij v Černobilu, do jezer, polnih toksičnih kemikalij - simptomi t.i. narcistične generacije včasih res presegajo meje okusnega in storili bodo takorekoč vse, da bodo na Instagramu dobili tistih nekaj všečkov več.

Trenutno je priljubljeno “sramotenje” vplivnežev oz. influencerjev, ki so šli predaleč. Ljudje po svetu so se odločili, da imajo dovolj, da postavijo mejo, in pokažejo, kako nizko lahko gredo nekateri s svojo samoobsedenostjo.

Kaj pa meniš ti? Tudi nate vpliva to, kar počnejo ljudje na Instagramu? Kdaj je neka stvar kul in kdaj je neokusna?

Spodaj najdeš nekatere primere, pri katerih so influencerji res šli predaleč.

Lahko jih je sram – 7 influencerjev, ki so šli s svojimi objavami predaleč:

1. Ljudje, ki se odločijo, da obiščejo Auschwitz, pridejo tja, da se poklonijo, da spoznajo resnični obseg človeškega barbarstva in se vrnejo globoko prizadeti. Z znanjem in empatijo, ki so ju prodobili s to izkušnjo, postanejo skrbnejša oseba.

Ali pa lahko nespoštujejo in ne upoštevajo resnosti tega kraja, se nič ne naučijo, ampak iščejo pravo mesto za fotografijo, s katero bodo navdušili svoje sledilce na Instagramu. Uporaba tega mesta kot ozadja za selfie je resnično nespoštljiva in nepotrebna.

Selfiji  v Auschwitzu
Selfiji v Auschwitzu

2. Instagramerka Natalie Schlater je imela okoli 12 tisoč sledilcev in 652 objav, a ta dotična objava je na spletu povzročila precej vročih debat, zato je Natalie kasneje svoj račun na Instagramu tudi izbrisala.

Na prvi pogled je fotografija Schlaterjeve na Baliju, v bikiniju, pred riževo farmo, videti kot vse ostale. Razlika je le v opisu. Tam je namreč zapisala: “Thinking about how different my life is from the man picking in the rice field every morning.” (Razmišljam, kako drugačno je moje življenje od moškega, ki vsako jutro obira riževo polje.) Ljudje so takoj pomislili, da je Natalie plehka, sama pa je odgovorila, da je vse skupaj en velik nesporazum.

Če influencerji morda ne bi imeli potrebe, da te “globoke in smiselne” misli pospremijo fotografije njihovih zadnjic, jih morda tudi ljudje ne bi dojemali kot absurdne.

"Razmišljam, kako drugačno je moje življenje od moškega, ki vsako jutro obira riževo polje."
“Razmišljam, kako drugačno je moje življenje od moškega, ki vsako jutro obira riževo polje.”

3. Ta ženska je v želji, da bi dosegla kar največji možni učinek na družbenih medijih, tacala po vseh rastlinah v tem konzervatoriju, čeprav jo je osebje večkrat prosilo, naj preneha. Po besedah Rainy_Day_May, ki je slike naložila na Reddit, “… jo je več ljudi prosilo, naj se ustavi, a jih je ignorirala. Na koncu so prišli varnostniki in njo ter njenega fotografa pospremili iz stavbe. Oba so prosili, naj se ne vračata.”

Osebje jo je večkrat prosilo, naj neha.
Osebje jo je večkrat prosilo, naj neha.

4. Podobno kot Auschwitz je tudi Spomenik umorjenih judov v Evropi, ki se nahaja v Berlinu, spomin na grozote iz naše preteklosti, je mesto učenja, refleksije in samoizpraševanja. Obisk tega kraja za selfije ni samo izredno narcisoidno početje, ampak tudi nespoštljvo do spomina na tiste, ki jih je tragedija prizadela.

Joga na Spomeniku umorjenih judov v Evropi v Berlinu
Joga na Spomeniku umorjenih judov v Evropi v Berlinu

5. S pomočjo filtrov in drugih orodij lahko fotografije z Instagrama že same po sebi velikokrat delujejo daleč od resničnosti. Za nekatere influencerje pa takšno “fakerstvo” ni dovolj, zato se zatekajo k manipuliranju s fotografijami in predstavijo še bolj nesmiselno lažno različico svojega življenja.

Švedska influencerka Johanna Olsson je tako želela svoje sledilce pretentati, da je v Parizu in od tega ne odstopa. “Želela sem se malo pogovoriti o fotografijah, ki sem jih objavila v Parizu. Torej, naredila sem eno fotografijo in zdelo se mi je, da ni najboljša … Zato sem vzela drugačna ozadja in fotografijo postavila na ta ozadja,” je razložila v storyju na Instagramu. “In ko sem jo objavila, ni sprva nihče opazil, zato sem mislila, da je ok. Priznam, da moje sposobnosti Photoshopa niso najboljše. Na Švedskem je to postalo viralna zgodba, želijo me v oddajah na televiziji, kjer naj bi govorila o svojem ‘fake’ potovanju. Mislim, da je vse skupaj nekoliko smešno. Veliko influencerjev Photoshop uporablja pri pticah, mavricah ali nebu. To bi lahko tudi sama storila, ampak tega ne maram. Želela sem samo razjasniti, da sem bila v Parizu, da sem ‘photoshopala’ ozadje, fotografij ne bom snela, ker gre za sodelovanje in ker so lepe fotografije – ker je dober outfit!”

Je bila Johanna Olsson res v Parizu?
Je bila Johanna Olsson res v Parizu?

6. Belgijski par Camilla in Jean, na Instagramu znana kot “backpackdiariez”, sta pri neoriginalni ideji naredila korak naprej in povečala dejavnike tveganja. Njun poljub, pri katerem visita iz vlaka, ko ta pelje po mostu, je ene ljudi spodbudil k vprašanju ZAKAJ, druge ljudi pa neprimerno pozval, naj kopirajo te nevarne poze. Kaj o vlakih, polnih navidezno k samomoru nagnjenih zahodnjakov, kjer vsi poskušajo narediti enako fotografijo, mislijo Šrilančani, ni znano.

Kaj o vlakih, polnih navidezno k samomoru nagnjenih zahodnjakov, kjer vsi poskušajo narediti enako fotografijo, mislijo Šrilančani, ni znano.
Kaj o vlakih, polnih navidezno k samomoru nagnjenih zahodnjakov, kjer vsi poskušajo narediti enako fotografijo, mislijo Šrilančani, ni znano.

7. Kako izraziš obžalovanje in sožalje ob grozni tragediji? Nekateri v tem vidijo priložnost, da ne samo pokažejo svetu, kako iskreni in skrbni so, ampak tudi kako atletsko so videti – in to samo za to, da bi situaciji dodali še nekaj resnosti. Ker nič ne kriči “solidarnost v žalosti” bolj kot nasmejan, seksi selfie, kajne?

Selfie za solidarnost
Selfie za solidarnost

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.