La Lamborghini Terzo Millenio possède une technologie dont nous ne serons témoins que dans quelques décennies. La carrosserie de la voiture joue à la fois le rôle de batterie et de fibre de carbone et se répare toute seule. Non, ce n'est pas de la science-fiction, les experts travaillent réellement sur des innovations qui donneront du piment à la prochaine génération de supercars.
V središču gosto naseljenega Boston, dans l'état Massachusetts, se je predstavil novi konceptni Lamborghini Terzo Millennio. Morda malce nenavaden kraj za predstavitev takega avtomobila, a kje bi ga bilo bolje predstaviti kot v kampusu univerze Massachusetts Institute of Technology. Lamborghinijevi strokovnjaki so se namreč povezali z največjimi umi MIT univerze s področja učinkovitega shranjevanja energije in s področja materialov in kompozitov. Ime Terzo Millennio pomeni tretje tisočletje, s čimer želi Lamborghini pokazati, v kakšno smer se bo premikala prihodnost avtomobila. Ta bo električno gnana in uporabljala nouvelles technologies, nove materiale et nova znanja.
Elektromotorji so skriti v kolesih in tako so imeli oblikovalci popolnoma proste roki pri dizajnu avtomobila. Ta je audacieux et optimiziran pour quoi največjo aerodinamiko et čim nižjo težo. Dele, ki jih pri konceptu ni treba prekrivati, so pustili odprte, da ima zrak kar največ proste poti za pritiskanje avtomobila k tlom. Na področju baterij se strokovnjaki trudijo doseči čim meilleure efficacité, charge rapide et espérance de vie plus longue. Tega se pri konceptu še kako zavedajo in tako so ustvarili baterije, ki so del karoserije. Nove baterije so lahko zelo tanke in jih oblikujejo po želji. Tako ni več potrebe po težkih kockastih baterijah na dnu avtomobila. Ker je ostalo ogrodje iz karbona, je celotna teža karoserije lahko zelo lahka.
Karoserija narejena iz karbona je kar precejšen izziv, saj kljub trdnosti tudi karbon kdaj poči ali se poškoduje. Lamborghini in MIT sodelujeta tudi na tem področju in razvijata karbonska vlakna, ki bi se “zacelila” sama. Avtomobil naj bi ves čas nadzoroval svojo karbonsko strukturo in zaznal poškodbe ali razpoke v njej. Če bi sistem zaznal kakšno nepravilnost, bi po nanocevkah pritekla “zdravilna kemija” in popravila strukturo. Čeprav se sliši zelo neverjetno, naj bi tak sistem resnično deloval. Tako bi karbonska vlakna uporabljali tudi za bolj občutljive avtomobilske elemente, saj bi jih lahko sproti popravljali, ob tem pa še dodatno zmanjšali težo.
Lamborghini Terzo Millennio je rezultat eksperimenta, ko ponudite proste roke največjim tehnološkim strokovnjakom in jim naročite, naj naredijo superavtomobil prihodnosti. Težko je govoriti o časovnih rokih, kdaj bo kakšna tehnologija na voljo za vsakdanjo uporabo. Gotovo je le nekaj, da je prihodnost avtomobilov v elektriki in da je še veliko prostora za napredek na področju avtomobilskih baterij in materialov.
EN SAVOIR PLUS: HURACÁNA SUPER TROFEO EVO: NAJBOLJ STRUPEN LAMBORGHINI HURACÁN
Galerija slik: Lamborghini Terzo Millennio
Plus d'information:
lamborghini.com