Les marques investissent d’énormes sommes d’argent dans des activités marketing. Leurs logos nous attaquent de toutes parts, il n’est donc pas rare qu’ils soient déjà bien ancrés dans notre subconscient.
Entreprise Signs.com je izpeljalo zanimiv eksperiment Branded in Memory, à laquelle il est 156 Američanov, vieux parmi 20 et 70 let, prosilo, da po spominu kar se da natančno narišejo 10 svetovno znanih logotipov.
Rezultati razkrivajo, da so se posameznikom v spomin vtisnili različni primerki logotipov. Potrošniki so si najbolje zapomnili Ikein logotip, medtem ko se je na zadnjem mestu znašel Starbucksov logotip.
Kljub številnim razlikam je moč opaziti, da je večina sodelujočih vsaj približno uganila couleur, kar dokazuje, da je privlačna barvna kombinacija izjemno pomemben del uspešnega logotipa. Psihologinja Karen Haller ob tem dodaja, da ljudje z barvami najprej vzpostavimo čustveno povezavo. Šele zatem pozornost posvetimo obliki, logotipu kot celota in pomožnemu besedilu.
Gotovo vas že zanima, kakšne risbe so nastale med eksperimentom. Verjamemo, da se boste ob pogledu nanje pošteno nasmejali.
Pomme
Adidas
Burger King
Starbuck
Domino’s Pizza
Foot Locker
Target
Ikéa
7Eleven
Walmart
Plus d'information:
signs.com