fbpx

McLaren 570GT : une supercar qui surprend par son confort et son espace

Superšportnik McLaren 570GT

Pour tous ceux qui ont de vieux os, McLaren a produit le modèle McLaren 570GT, une supercar qui surprend par son confort et son espace. La biplace avec moteur central est destinée à un usage quotidien, donc une surprise nous attend à l'arrière, où est caché le coffre, dans lequel se trouve un trou assez grand, auquel nous ne sommes pas habitués dans ce type de voiture. . La McLaren 570GT est une supercar qui veut se mêler aux voitures ordinaires.

McLaren 570GT je superšportnik, ki preseneti z udobjem in prostornostjo. Pozitivno presenečenje nas čaka zadaj, kjer najdemo kar nekaj prtljažnega prostora. Ima sredinsko nameščen motor in želi Porscheju 911 vzeti naziv najbolj udobnega in vsestransko uporabnega športnika. Zato ne preseneča, da so mu namenili kar precej odlagalnih površin in odmerili tronc, s katerimi se sicer ponašajo manjši mestni avtomobili (220 litrov). Še 150 litrov doda prtljažnik v nosu. Kljub temu ostaja 570GT zmogljiv stroj.

EN SAVOIR PLUS: McLaren 650S GT3 : le bolide qui a montré les dents dès ses débuts

McLaren 570GT ima nekoliko manj moči kot predhodnik, a je precej bolj udoben in prostoren.
McLaren 570GT ima nekoliko manj moči kot predhodnik, a je precej bolj udoben in prostoren.

McLaren bo svojega najbolj udobnega in najbolj prostornega superšportnika dostavil na avtosalon v Ženevo. GT pa ni oznaka za Gran Turismo, kot ste morda slutili, pač pa za Grand Tourisme. Ponaša se s stekleno panoramsko streho, ki daje dodaten občutek prostornosti. Oblečen je v usnje, vključno z zadnjim prostorom za prtljago. McLaren je ob tej priložnosti izdelal tudi potovalni set, ki ga bo ponudil kupcem modela 570GT. Zadnje steklo (ta se ponašajo s posebno zvočno izolacijo in solarnim vmesnikom) se odpira vstran in kot nekakšna steklena loputa omogoča dostop do prtljažnega prostora s strani. Na drugem koncu se pod pokrovom 1350-kilogramskega športnika skriva 3,8-litrski twin-turbo V8-motor s 570 konjskimi močmi oziroma 419 kilovati ter 600 Nm navora.


Pospešek do stotice je 3,4 secondes (0,2 sekunde več kot pri modelu 560S), do dvestotice pa potegne v manj kot desetih. Števec reče stop šele pri 328 km/h, v skladu s filozofijo vsestranske uporabnosti pa je tudi nekoliko manj požrešen kot tovrstni avtomobili in golta zgolj 10,7 litra goriva na 100 kilometrov. Britanska znamka športnih avtomobilov se bo od njega ločila za nekaj manj kot 200 tisoč evrov. Za povečano udobje so vzmetenje spredaj omehčali za 15, zadaj pa za 10 odstotkov. Malce več limuzinskega duha so mu vdihnili tudi s tem, da système d'échappement ne ”bruha ognja”, ampak je pohlevnejši, torej tišji in prijaznejši. Pelje se na Pirellijevih pnevmatikah P Zéro, ki ”popivnajo” večino hrupa. Če se kaj preveč decibelov prebije v potovalno kabino, pa jih lahko preglasite z 12-zvočnim sistemom Bower & Wilkins (1280W stereo sistem).

Plus d'information

Plus d'information:
voitures.mclaren.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.