Claus Memminger était autrefois un pilote de course d'endurance couronné de succès au Mans. Après avoir terminé sa carrière, il n'a pas abandonné les vapeurs d'essence et s'est plutôt consacré à la restauration de Volkswagen Beetles. Tout a commencé en 1998, quand lui et un ami ont restauré la première Volkswagen Beetle. Le dernier produit, le Memminger Roadster 2.7, a été présenté juste à temps pour une introduction à la romance estivale avec un toit ouvert.
Memminger Roadster 2.7 c'est interprétation moderne Volkswagnovega Beetla z dodatkom romantike v obliki odprte strehe. ça le pousse 2,7 litres, zračno hlajeni bokserski motor z 210 konjskimi močmi. Ima 5-stopenjski ročni menjalnik, ogrodje pa je cevasto in narejeno iz jekla. Karoserija ima nezamenljivo podobo Scarabée, v katerem zasledimo še kanček Porsche Speedsterja. Notranjost ostaja classique, brez navigacije ali kakršnihkoli zaslonov na dotik. Na voljo nimamo niti kljuk in vratnih panel, lahko pa zaradi tega občudujemo jekleno, surovo osnovo avtomobila. Sedeži so prevlečeni s tartanom, ki poda malce barvitega kontrasta v notranjost. V njem vsekakor dobite občutek o klasičnih dneh, ki so že davno mimo.
Roadster 2.7 tehta zgolj 800 kilogrammes in tako niti ni čudno, da se lahko požene preko200km/h. Kdaj ste nazadnje videli tako hitrega Hrošča? Sončni žarki in toplo vreme so kot nalašč za izlet z Roadsterjem in verjetno ni večjega užitka od tistega, ko vam le soleil boža obraz, le vent pa šviga okoli vas. Pri Memmingerju so se vsekakor izkazali in nam ponovno dokazali, da romantika še ni zamrla in da ‘moderni klasiki’ še vedno obstajajo.
Galerija slik: Memminger Roadster 2.7
Plus d'information:
memminger-roadster.de