Ne laissez pas le nom vous tromper. Le Musée suédois de l'échec, qui ouvre ses portes à Helsingborg le 7 juin 2017, ne se moquera pas de l'échec, au contraire, il célébrera la créativité humaine. Il exposera dans un premier temps 51 produits qui ont échoué sans gloire et se sont retrouvés sur le bûcher de l'histoire, certains d'entre eux peut-être même injustement. Voyons ce que l'auteur Samuel West nous a préparé.
Musée de l'échec je naziv za švedski muzej polomij (oz. neuspelih poskusov), ki slavi človeško kreativnost. Na Švedskem ga 7. junija 2017 odpira Samuel Ouest. V času odprtjae bo v njem razstavljenih 51 neuspelih poskusov iz preteklosti, zbirka izdelkov, ki so pogoreli, pa se bo pozneje širila. O tem, da je neuspeh ključni oz. integralni del uspeha, lahko najdemo na tisoče izrekov. Uspešni ljudje se namreč zavedajo, da bolj kot želiš biti uspešen, več neuspehov je treba premagati na poti.
Tudi izkušena in znana podjetja so ga tako s svojimi izdelki kdaj pošteno pihnila mimo. Tudi tehnološki vizionar Steve Jobs je nekoč spregovoril o napakah in pogumu, ki ga morajo imeti podjetja (glej spodaj).
EN SAVOIR PLUS: Nubrella - un parapluie sans prise parfait pour les photographes
V muzeju Museum of Failure bodo na ogled izdelki, kot so parfum in kolonjska voda Harley Davidson (1990) ter mobilna igralna naprava Nokia N-Gage (2003), ki je želela konkurirati igralni konzoli Nintendo Game Boy. Spomnili se bomo tudi imena, kot je vsemogočni digitalni pomočnik Apple Newton iz leta 1993, naprava, ki je bila pred svojim časom, pa mobilne naprave TwitterPeek (2009), ki omogoča pošiljanje in prejemanje tvitov. V zbirki se je znašla tudi Sonyjeva videokaseta formata Betamax (1975), ki je želela konkurirati videokasetam VHS. Čeprav je ponujal boljšo kakovost slike, je bilo na začetku mogoče nanje shraniti samo 60 minut videa. Coca Cola je morda najbolj priljubljena brezalkoholna pijača v zgodovini, a tudi ona je ustrelila kozla s pijačo Coke II (leta 1984 predstavljena kot New Coke), ki naj bi nadomestila klasično Coca-Colo. Po srdu uporabnikov se je podjetje že po nekaj mesecih zateklo nazaj k originalnemu receptu. Čeprav je New Coke označena za neuspeh, pa je imela pozitiven vpliv na prodajo, saj je Coca-Cola po prodaji že leta 1985 prehitela Pepsi.
Galerija – muzej Museum of Failure:
Plus d'information:
museumoffailure.se