fbpx

Nivea : des Slovènes célèbres unissent leurs forces pour une bonne cause

Polona Zoja Jambrek in Boštjan Gorenc Pižama sta zbirala srca v ljubljanski Osnovni šoli Oskarja Kovačiča.

Lors d'événements féériques organisés dans les écoles primaires slovènes, les ambassadeurs de la campagne NIVEA Give us a blue heart collectent des cœurs bleus pour une bonne cause auprès des écoliers.

NIVEA v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije med 15. januarjem in 15. februarjem že deveto leto zapored izvaja vseslovensko dobrodelno akcijo NIVEA Podarite nam modro srce, ki je do zdaj pomagala že 82 otrokom in mladostnikom iz socialno šibkejšega okolja na poti do izobrazbe.

Sredstva v Učni sklad NIVEA letos zbiramo z modrimi srci kamor zapisujemo lepe besede. Za vsako modro srce podjetje Beiersdorf d.o.o. v Učni sklad NIVEA podari 0,25 €.

Polona Jambrek in Boštjan Gorenc Pižama zbirala srca v ljubljanski osnovni šoli

Modra srca in lepe besede sta med najmlajšimi šolarji ljubljanske Osnovne šole Oskarja Kovačiča zbirala televizijska voditeljica Polona Zoja Jambrek in med otroki izjemno priljubljeni komik Pyjama Boštjan Gorenc. Otroci so ju pričakali z velikim številom čudovito izdelanih modrih src, Pižama pa jih je zabaval s pripovedovanjem znamenite rezijanske pravljice v sodobni preobleki, z naslovom “Rusica in grdina”. Nazadnje so vsi skupaj iskali in v modra srca zapisovali še več lepih besed. Med navdušenimi vzkliki iz občinstva je bilo slišati besede kot so “mama”, “prosim” in “hvala”, domislili so se celo lepih misli kot so “lepa si” ali “bodi dobrega srca”, nekateri pa so postregli s posebej izvirnimi besedami, kot sta denimo “iskrenost” ali “skupina”.

“Res je lepo videti vesele otroke, še bolj prisrčno in navdušujoče pa je poslušati vse zanimive besede, ki si jih šest in sedem let stari otroci lahko zamislijo,” je dogodek opisala Polona Zoja Jambrek, dolgoletni ambasador akcije Pyjama Boštjan Gorenc pa razmišlja podobno: “Otroci so vsekakor genijalni s svojim izborom besed. Seveda pa sem vesel tudi, da sem že vsa leta del te super akcije.”

Robert Erjavec in Boštjan Gorenc Pižama sta zbirala srca v novomeški Osnovni šoli Drska.
Robert Erjavec in Boštjan Gorenc Pižama sta zbirala srca v novomeški Osnovni šoli Drska.

Tudi vremenar Robert Erjavec podprl dober namen

Pri izdelavi modrih src so bili posebej pridni tudi otroci novomeške Osnovne šole Drska, saj so s skupnimi močmi za dober namen izdelali kar 1269 modrih src z lepimi besedami. S srci so okrasili tudi hodnike in tja obesili napis “Hodimo po poti modrih src”.

Priljubljeni vremenski napovedovalec Robert Erjavec, ki je v novomeški šoli skupaj z Boštjanom Gorencom Pižamo zbiral modra srce, je povedal, da je z veseljem postal eden od letošnjih ambasadorjev akcije NIVEA Podarite nam modro srce: “Vsekakor podpiram dober namen. Škoda sicer, da imamo v družbi takšno stanje, ko so tovrstne akcije sploh potrebne, a sporočilo letošnje akcije je vsekakor vrhunsko. Še najbolj pa so me presenetili otroci s svojim bogatim besednim zakladom. Dokazujejo, da ima lepa slovenska beseda kljub nekaterim črnogledim napovedim zagotovo lepo prihodnost.”

Svoje lepe besede v modrih srcih lahko podarite tudi vi, do 15. februarja prek spletne aplikacije na povezavi www.NIVEA.si/srce, ali pa jih izdelate sami in po pošti pošljete na naslov Beiersdorf d.o.o., p.p. 4130, 1001 Ljubljana.

Vsa zbrana sredstva bodo v celoti namenjena štipendistom Učnega sklada NIVEA, ki jih izbere Zveza prijateljev mladine Slovenije. Vsako podarjeno modro srce šteje in prinaša svetlo prihodnost mnogim družinam. Podarite nam ga tudi vi in vaši najbližji.

Plus d'information

Plus d'information:
www.nivea.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.