fbpx

Nouvelle Mazda3 : la connexion entre le conducteur et la voiture est la clé

La Mazda3 de dernière génération est arrivée sur le marché slovène. Cette fois, il s’est concentré encore plus sur les gens et a encore enrichi leur expérience utilisateur dans la voiture. La nouvelle Mazda3 est dans tous les domaines au moins un cran plus haut que la génération précédente.

Bistvo nove Mazde3 est dans povezavi med voznikom in avtomobilom. Notranjost je osredotočena na človeka, ki so mu posodobili vozni položaj, optimizirali položaj prestavne ročice in s filozofijo, ‘manj je več’, izboljšali preglednost v potniški kabini. Že ob prvem stiku z novo Mazdo3 je moč opaziti višjo kakovost uporabljenih materialov in visoko stopnjo končne dodelave. Voznikov prostor je prečiščen in ponuja pregledno površino, kjer je minimalno potrebno število gumbov in stikal. Tako se lažje orientiramo, pozornost pa nam ne uhaja z dogajanja na cestišču. Na voljo imamo 8,8-palčni informacijsko-zabavni zaslon, 7,0 pouces digitalni zaslon med merilniki in projekcijski head-up zaslon. Napredna navigacija je zdaj še natančnejša, izboljšano je glasovno prepoznavanje, Apple Carplay in Android Auto, pa sta že del serijske opreme.

Nova Mazda3 se ponaša z udobno in tiho notranjostjo, kjer dobimo 8 zvočnikov že kot del standardne opreme. Po želji si lahko zvočni sistem nadgradimo z PIEDS NUS ozvočenjem, ki je sestavljeno iz 12 haut-parleurs in v tem trenutku edino, ki je vgrajeno kot del karoserije. V tem trenutku je Mazda edina, ki s proizvajalcem zvočne opreme sodeluje že pri tako zgodnji stopnji razvoja avtomobila. Nova oblika prednjih sedežev sledi ukrivljenosti hrbtenice, s tem pa se poveča udobje et zmanjša utrujenost na koncu poti.

Vedno bolj nas navdušuje Mazdina Skyactiv tehnologija. Celoten Skyactiv sistem zajema connexion med šasijo, karoserijo, pnevmatikami in sedeži v notranjosti. Kot del Skyactiv sistema so se z novo generacijo Mazde3 predstavili tudi novi motorji. Bencinski Skyactiv G122 a 2,0-litra volumes et 122 chevaux. Pri delovanju mu pomaga Mazdin M Hybrid blagi hibridni sistem, ki deluje na 24-voltnem električnem sistemu in pripomore k consommation de carburant réduite. Nov je tudi dizelski Skyactiv D116 moteur qui a 1,8-litra volumes, 116 konjskih moči in nizko, dizlu primerno porabo. Povsem novi Skyactiv X181 motor, ki v sebi combine pozitivne lastnosti bencinskega in dizelskega motorja, se bo ponudbi pridružil nekoliko kasneje. Tudi SkyactivX motor bo uporabljal blago hibridno tehnologijo in imel okoli 181 konjskih moči.

Mazda3
Mazda3

Pri novi Mazdi3 je varnost še vedno zelo poudarjena. Že pri serijski opremi dobi voznik kopico varnostnih in asistenčnih sistemov, le te pa lahko seveda še améliorer. Oblikovalski jezik Kodo, ki pomeni dušo gibanja, daje Mazdi3, v različici s prisekanim zadkom, športno dinamičen videz. Limuzinska različica daje vtis elegantne limuzine, obema pa je skupen prečiščen et faire le ménage dizajn, ki so mu odstranili vse nepotrebne linije in krivine.

Mazda3
Mazda3

Nova Mazda3 bo že v ‘osnovni’ različici polna dodatne opreme. Vstopna bencinska različica bo na voljo od 19 990 euros dalje, dizelska pa od 22.090 evrov dalje. Na voljo sta še Plus in GT Plus nivoja opreme, ki jima lahko dodajamo še Sound, Style, Luxury in Safety pakete. Vsi motorji so na voljo z ročnim ali samodejnim 6 vitesses boîte de vitesses. Quatre roues motrices bo na voljo pri Skyactiv X motorju, ki ima že v osnovi boljšo opremo GT, njegova vstopna cena pa znaša 23.090 evrov. Novi Mazdi3 lahko resnično rečemo nova, saj je pozitivno presenetila in se proti konkurentom postavila na še višji nivo.

Galerija: Mazda3

Plus d'information

Plus d'information: mazda.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.