fbpx

La nouvelle Toyota Prius, pionnière de la technologie hybride, voit ses rides se resserrer pour la quatrième fois

Toyota Prius četrte generacije

En 1997, Toyota a ouvert une nouvelle page dans l’histoire de l’automobile en présentant au monde la première Prius. Devenue adulte plus tard, la quatrième génération du pionnier de la technologie hybride, conçue sur une toute nouvelle plate-forme modulaire New Global Architecture (TNGA), est parmi nous. Et tout comme le modèle original nous a surpris par son apparence, la nouvelle Prius nous surprend également par son apparence. Convient pour les années.

Un nouveau Toyota Prius est pour Toyota, ki letno prodaj največ avtomobilov na svetu, verjetno najpomembnejše vozilo, pa ne toliko zaradi hibridne tehnologije in nadaljevanje te zgodbe, kot zavoljo modularne platforme TNGA, ki bo osnova za njene prihodnje modele in klestenje stroškov proizvodnje (novi Prius si bo delil dele in motorje z bodočimi modeli). Ta jim je dala več umetniške svobode ko gre za obliko, saj so lahko izdelali nov sistem hibridnega pogona.


Novi Prius, ki v dolžino meri 4,55 mètres, v višino 1,49 m, v širino pa so mu namerili 1,77 metra, se oblikovno močno naslanja na model na gorivne celice Miraia in je precej bolj športnega videza kot predhodnik (letnik 2009), ponaša pa se tudi z izboljšanim elektromotorjem na litij-ionsko baterijo. Ta bo nekoliko manjši, bo pa imel Prius ”4” dodatno pogonsko enoto za zadnja kolesa, t.i. transmission intégrale électrique pa bo ”operativen” do hitrosti 50km/h. Njegov partner bo 1,8-litrski bencinski V4 motor, skupno pa naj bi zmogla 110kW moči. Za dostavo le-te na kolesa bo zadolžen CVT menjalnik. Sprva bo kupcem na voljo klasični hibrid, ki pa naj bi prihodnje leto dobil bratca v priključnem (plug-in) hibridu (njegov baterijski domet bo med 48 in 56 km).

Toyota Prius tretje generacije po šestih leti žezlo predaja mlajši.
Toyota Prius tretje generacije po šestih leti žezlo predaja mlajši.

Novemu Priusu so inženirji izboljšali vozne lastnosti, nova platforma je težišče postavila letvico nižje (to prinaša boljšo stabilnost in vodljivost) in oklestila težo vozila, boljši je krmilni mehanizem, tudi poraba pa naj bi ”upadla” za 15 odstotkov (na 3 litre goriva na 100 km).

EN SAVOIR PLUS: Toyota Ultimate Utility Vehicle (UUV) – la fourgonnette ultime

Brez ”prask” je ni odnesla niti notranjost, saj je potovalna kabina povsem nova in še bolj radodarna do potnikov. Poleg naštetega naj bi imel Prius kar 40-odstotni toplotni izkoristek motorja, kar je nov rekord med bencinarji, bo pa tudi tišji in enakomernejši. Na račun manjše hibridne baterije in novega zadnjega vzmetenja se je povečal njen prostor v prtljažniku, bolje pa so založili tudi varnostni paket opreme ”Toyota Safety Sense”, ki ima po novem régulateur de vitesse radar, medtem ko je sistem za zaznavanje nevarnosti trčenja bogatejši za zaznavanje pešcev.

Plus d'information

Plus d'information:
toyota.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.