fbpx

La nouvelle Audi A1 sportback – nouveau contenu sportif pour le plus petit modèle avec quatre cercles sur le nez

Audi A1

Audi - la marque aux quatre cercles sur le nez a rafraîchi son plus petit modèle - l'Audi A1 - de la gamme, qui est désormais disponible exclusivement en version cinq portes, car le modèle trois portes ne suscite pas trop d'intérêt. Vous avez le choix entre six moteurs, tous équipés, outre la boîte de vitesses manuelle, de la transmission automatique S tronic. Désormais, au lieu de deux, vous avez le choix entre trois packs d'équipements, ainsi que davantage d'options de personnalisation, notamment avec des packs de styles différents.

Audi A1 se kakor je bilo za pričakovati s kozmetično prenovo ni pretirano spremenil. Spremembe prednjega dela ali nosu bodo roko na srce opazili le najbolj zagreti privrženci znamke in lastniki modela pred prenovo, vsi ostali bodo mnenja da je model vseskozi eden in isti. Oblikovalci so tako malenkostno preoblikovali devant luči, mu namenili drugačna odbijača in stranski ogledali. Še manj opazna pa je bolj ploščata rešetka hladilnika in nekoliko preoblikovan difuzor na zadku. Nova je tudi linija litih platišč, kjer je sedaj na izbiro kar 20 različnih izvedenk velikosti od 15- do 18 palcev.

Z osmimi novimi različicami, A1 po novem premore kar 20-različnih litih platišč. Spremembe prednjega dela pa so tako malenkostne, da jih bodo opazili le redki.
Z osmimi novimi različicami, A1 po novem premore kar 20-različnih litih platišč. Spremembe prednjega dela pa so tako malenkostne, da jih bodo opazili le redki.

Novost poleg možnosti polepitve in posledično personalizacije avtomobila predstavljajo tudi različni stilski paketi, parmi lesquels figure également športni kit. Pri Audiju želijo s tem povečati zanimanje moških, kjer naj bi se tehtnica po novem nagnila celo malenkostno v prid moške publike (do sedaj 50:50).

EN SAVOIR PLUS: Audi TT dans le troisième encore plus rapide, plus nette et plus avancée 

Tudi znotraj so spremembe redke in komaj opazne, nekaj več je kroma in dodatkov iz klavirske črnine, novi so nekateri materiali. Namesto dveh, so zdaj na izbiro trije opremski paketi – osnovni za manj petične in design paket za tiste, ki v ospredje postavljajo eleganco in sport, za tiste, ki si želijo več dinamičnosti. Prvič pri modelu A1 je na voljo tudi sistem audi drive select, s pomočjo katerega voznik narekuje trdoto določenih elementov vozila, kot so volan, vzmetenje in odzivnost stopalke za plin. Novo ali bolje rečeno izboljšano je tudi elektro servo krmiljenje prvič je na izbiro tudi športno podvozje. Po novem pa je tudi A1 SB lahko opremljen  s sistemom povezave na internet in dostopno točko WLAN za mobilne naprave.

Notranjost ostaja minimalistična, nekaj več je kroma in klavirske črnine. Namesto dveh so sedaj na izbiro trije paketi opreme: osnovni, elegantni in športni. Po novem pa ima tudi A1 SB možnost povezave s spletom.
Notranjost ostaja minimalistična, nekaj več je kroma in klavirske črnine. Namesto dveh so sedaj na izbiro trije paketi opreme: osnovni, elegantni in športni. Po novem pa ima tudi A1 SB možnost povezave s spletom.

Pri motorjih ponudbo po novem sestavlja six moteurs avec puissance od 66- do 141 kW, komur to ni dovolj, je tu še S1 sportback z 170 kW moči, ki s pomočjo serijskega quattro pogona doseže končnih 250 km/h, stotico na merilniku hitrosti pa prekrije v le 5,8 sekunde. Menjalnik je pri obeh najšibkejših motorjih petstopenjski ročni, višje dobi še eno razmerje več. Novost pa predstavlja dejstvo, da je prav pri vseh motornih različicah sedaj na voljo prestavna avtomatika S tronic.

kupci lahko za 1.500 evrov doplačila vstopno opremo nadgradijo s paketom comfort, ki prinese 15" lita platišča, naslon za roko, MMI infotainment (na sliki), samodejno klimo, prednji meglenki, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki usnjen volan, itd. Po našem mnenju, bi to moral imeti že v osnovi.
kupci lahko za 1.500 evrov doplačila vstopno opremo nadgradijo s paketom comfort, ki prinese 15″ lita platišča, naslon za roko, MMI infotainment (na sliki), samodejno klimo, prednji meglenki, po višini nastavljiva prednja sedeža, trikraki usnjen volan, itd. Po našem mnenju, bi to moral imeti že v osnovi.

Cene se na bencinski strani pričnejo pri 17.7680-, na dizelski pa pri 19.500 evrih. Višek ponudbe pa predstavlja prej omenjeni S1 sportback, ki si ga je mogoče omisliti za najmanj 32.880 evrov.

Plus d'information

Plus d'information:
www.audi.si/novi_A1

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.