fbpx

La nouvelle Ford Focus : bourrée de technologie

Ford Focus

De nos jours, diverses formes de crossovers automobiles sont à l'avant-plan, mais certains restent tels que nous les aimons le plus et ne succombent pas à la pression « à la mode ». Avec sa Focus, Ford s'ancre solidement dans la catégorie des compactes, où elle ne nous a jamais déçu. Le nouveau venu regorge de technologie, présente un tout nouveau design tant à l’extérieur qu’à l’intérieur et des matériaux considérablement améliorés.

Ford Focus je osnovan na novi platformi, ki omogoča plus d'espace v notranjosti, izboljšuje varnost, nadgrajuje aerodinamiko et povečuje učinkovitost porabe goriva. Medosna razdalja je zrasla za 53 mm, kar poveča espace v potniški kabini. Focus ni le privlačen na pogled, saj se za tem skriva celotna študija aérodynamique. Ta zmanjšuje količnik zračnega upora, ki je v tem trenutku le meilleur v razredu. Poleg tega je Focus izgubil 88 kilogramov teže in s tem zmanjšal porabo goriva in izpust škodljivih izpustov za 10 pourcent.

Novi Ford Focus je poln moderne tehnologije. Ponuja prilagodljivi tempomat, ki ima funkcijo ustavljanja, s tem pa bo vožnja v zastojih precej poenostavljena. Poleg tega zna Focus ‘brati’ prometne znake, ohranjati avtomobil sredi voznega pasu in paziti na primerno varnostno razdaljo pred spredaj vozečim vozilom. Izboljšani žarometi predvidevajo ovinke in so že pripravljeni na premik, še predno vanj dejansko zavijemo. Naprej obrnjena caméra stalno pregleduje cestišče do 65 metrov daleč in tako namesto voznika ohranja avtomobil na sredini voznega pasu.

Kot novost velja omenit head-up zaslon, ki se je v Focusu in na splošno v Fordih na evropskih tleh pojavil prvič. Tu so še asistent za parkiranje, opozorilo pred naletom ter sistem za prepoznavanje peščev in kolesarjev. Od že poznanih sistemov imamo na voljo opozorilo za vozila v mrtvem kotu, spremljanje prečnega prometa zadaj in zavijanje volana za izogib naleta. Prek aplikacije Ford Pass Connect bodo lahko uporabniki pregledovali funkcije Focusa prek pametnih telefonov ali tablic, zaklepali in odklepali avtomobil in ga tudi zagnali na daljavo.

Ford Focus
Ford Focus

Notranjost ponuja sans fil polnjenje telefonov in écran 8 pouces informacijsko-zabavnega sistema. Focus uporablja Fordov sistem Sync 3, ki je združljiv s protokoloma Andoid Auto et Apple Car Play. Glasovno upravljanje je na voljo za radio, klimatsko napravo in navigacijo. Po želji si lahko omislite vrhunsko ozvočenje B&O avec puissance 675 vatov in desetimi zvočniki ter globokotoncem.

Med bencinsko ponudbo bo imel novi Focus na voljo litrski EcoBoost motor s 85, 100 ali 125 konjskimi močmi in povsem novi 1,5-litrski EcoBoost motor s 150 ali 182 konjskimi močmi. Močnejši motor ima tehnologijo z izklopom valjev, ki jih izključi že v 14 milisekundah, kar je 20-krat hitreje od pomežika očesa. Med dizelskimi motorji bomo imeli na izbiro enoti EcoBlue, eno s 1,5 litra prostornine in večjo z  2 litroma prostornine. Manjši motor ima na voljo 95 ali 120 konjskih moči, večji pa 150 konjskih moči. Motorji so na voljo s manuelle à 6 vitesses ou 8-stopenjskim samodejnim boîte de vitesses.

Nedvomno konkurenčni Focus bo na voljo v limuzinski in karavanski različici ali v različici s prisekanim zadkom. Pridružili se bosta še izvedenki ‘križanec’ Focus Active crossover in prestižnejši Focus Vignale. Da bo Focus ponovno navdušil, ni nobenega dvoma, saj že nekaj časa ni bilo avtomobila, ki bil tako zelo pričakovan in bi vzbudil tako veliko intérêt javnosti.

Galerija slik: Ford Focus

Plus d'information

Plus d'information:
ford.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.