À l’heure où les familles tentent de plus en plus d’éviter les pièges du divertissement électronique, les jeux de société deviennent un secteur d’activité plus important, apportant toute une série de nouveautés et d’innovations aux joueurs. Depuis le début du siècle, des jeux complètement nouveaux, beaucoup plus complexes et sophistiqués ont été développés, comme étaient (et sont toujours) les classiques que nous connaissons tous - L'homme ne se met pas en colère...
Družabne igre postajajo v času, ko so družine vse bolj skušajo izogniti pastem elektronskega razvedrila, vse večji posel, kar prinaša vrsto novitet in novosti za igralce. Od preloma stoletja se razvijajo povsem nove, veliko bolj kompleksne in dovršene igre, kot so bile (in so še) klasike, ki jih poznamo vsi – Človek ne jezi se, Monopoli, ipd. Pojavljajo se povsem novi in kreativni načini igranja, ki vsekakor presega okvirje klasičnega večernega družinskega razvedrila, in postajajo prava medijska izkušnja – brez elektronskih medijev. Nove igre razvijajo tako timski duh kot tekmovalnost, zato nastajajo klubi igralcev po vsem svetu, kjer lahko v prijetnem vzdušju odkrivate novi svet s srednjeveškimi pomorščaki, rešujete človeštvo v vesolju, pripovedujete zgodbo 1001 noči ali pa se podate v kakšen nov, še neznan svet, skupaj s soigralci. Družabne igre so postale iskušnja ki jo delite z drugimi, zato več ne moremo govoriti o njih kot o “igračah za otroke”.