Il y a des berlines classiques et il y a des voitures de sport. Les premiers offrent beaucoup d'espace et un niveau de confort supérieur, tandis que les seconds offrent un design sportif et une dynamique de conduite sportive. Volkswagen présente aujourd'hui un nouveau modèle qui combine les deux mondes et qui s'appelle l'Arteon. Ce "gran turismo" sportif bénéficie d'un design saisissant, d'espace, d'une multitude de systèmes d'assistance, d'une connectivité interactive et de moteurs efficaces et puissants. L'Arteon se positionne au-dessus des modèles Passat et ne remplace pas directement le modèle Passat CC, car il est légèrement plus grand dans toutes les dimensions.
Med najpomembnejše oblikovalske elemente novega Volkswagen Arteona sodi povsem na novo zasnovan sprednji del. Njegova posebnost sta močno naprej in prek obeh blatnikov razpotegnjen pokrov motornega prostora ter mreža hladilnika, ki se razteza čez celotno širino vozila. Po vzoru športnih avtomobilov so zasnovani tudi mogočen ramenski del na zadku, mišičasti blatniki in poudarjena kolesna ohišja nad platišči v velikosti do 20 pouces. Arteon zagotavlja beaucoup d'espace za noge v zadnjem delu potniške kabine ter veliko prostornino prtljažnika, ki znaša od 563 pour 1.557 litrov.
Pomemben del zasnove novega Arteona so tudi systèmes d'assistance. To jasno ponazarjajo tri povsem nove tehnologije: sistem za avtomatsko uravnavanje razdalje odslej med drugim upošteva hitrostne omejitve, ovinke, krožišča in odcepe ter samodejno ustrezno prilagaja hitrost. Novi dinamični smerno prilagodljivi žarometi s prediktivnim uravnavanjem na osnovi GPS-podatkov in podatkov o cestah iz navigacijskega sistema spremljajo potek poti in osvetlijo ovinek, še preden voznik zapelje vanj. Dodatno mero varnosti v kritičnih situacijah zagotavlja druga generacija sistema Emergency Assist: če se zgodi, da voznik zaradi zdravstvenega stanja ni več sposoben za vožnjo, asistent samodejno začne zaustavljanje avtomobila. V kolikor je to mogoče, ga tudi zapelje na odstavni pas.
Novi Volkswagnov model bo na voljo v treh izvedbah: Artéon, Élégance et Ligne R. Pri tem ima že osnovna izvedba Arteon kar lepo ponudbo opreme. Tako so med drugim serijsko na voljo LED-žarometi, progresivno krmiljenje, asistenca za ohranjanje smeri, sistem za nadzor prometa z mestno funkcijo zaviranja v sili, aluminijasta platišča ter multimedijski sistem. Vsem, ki si želijo več, sta namenjeni izvedbi Elegance in R-Line s povsem različnima značajema. Tako ima Arteon Elegance izrazito elegantno celostno zasnovo, Arteon R-Line pa stavi na esprit sportif.
Paleta motorjev za novi Arteon bo ob začetku prodaje vključevala tri turbomotorje: bencinski motor TSI z 206 kW (280 ch) in dva dizelska motorja TDI s 110 kW (150 ch) in 176 kW (240 KM). Pozneje bodo na voljo še trije pogonski agregati: novi motor 1.5 TSI Evo (110 kW/150 ch z izklopom valjev) ter motorja TSI in TDI s 140 kW (190 KM). Vse pogonske agregate je mogoče naročiti v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG. Motor TSI s 110 kW bo v Sloveniji naprodaj le z ročnim menjalnikom. Pri motorjih TSI je menjalnik DSG od 140 kW naprej že del serijske opreme, pri motorjih TDI pa je serijsko na voljo za izvedbo s 176 kW. Motorja TSI z 206 kW (280 ch) in TDI s 176 kW (240 KM) sta serijsko kombinirana s štirikolesnim pogonom 4MOTION. Za dizelski pogonski agregat s 140 kW ga je mogoče naročiti kot dodatno opremo. Vse ostale izvedbe so opremljene s pogonom na sprednji kolesni par.
EN SAVOIR PLUS: NOUVELLE VOLKSWAGEN POLO (2017) : AUSSI GRANDE QUE LA GOLF DE QUATRIÈME GÉNÉRATION
Vstopna cena novega Arteona znaša 31.392 evrov. V kolikor pa bi želeli imeti 2,0 TSI bencinski agregat z 206 kW moči in R-Line opremo, bo treba za takega Arteona odšteti 50.644 evrov.
Galerija slik: VW Arteon
Plus d'information:
volkswagen.si