fbpx

"Papa" est la nouvelle tendance chez les jeunes femmes, selon le site pour adultes

"Očka" je nov trend med mlajšimi ženskami, pravi stran za odrasle

Ženske so obnoreli filmi za odrasle s kategorijo "očka". Jih gledate tudi vi?

Da se o okusih ne razpravlja, dokazuje tudi poročilo Sites Internet za odrasle, v katerem pišejo, da je med ženskami najbolj priljubljena kategorija filmov “daddy”. Četudi se morda zdaj držite za glavo, so v lanskem letu (ameriške) ženske najraje gledale filme s starejšimi, zrelejšimi gospodi – “dad bod”, “black daddy”, “hairy daddy”, “call me daddy” in “daddy’s little princess” so v samem vrhu zadetkov!
In od kod prihaja ženska fascinacija nad zrelimi moškimi?

“Daddy” lahko pomeni tudi očeta v dobesednem smislu, vendar strokovnjaki pravijo, da ta privlačnost pogosto nima skupnega z Elektrinim kompleksom, ki predvideva, da deklice razvijejo podzavestno privlačnost do očeta – beseda očka predstavlja tudi le patron; nekoga, ki dobro opravlja svoje delo in ščiti žensko, ki se želi počutiti nedolžno. Izraz “očka” je povezan z avtoriteto et moškostjo, les experts disent.

"Očka" je nov trend med mlajšimi ženskami. Kaj imate radi vi?
“Očka” je nov trend med mlajšimi ženskami. Kaj imate radi vi?

Ženske so evolucijsko prežete z željo po močnih moških, ki so sposobni zaščititi žensko et njune potomce, pravijo strokovnjaki. In ta biološka ideja je še danes del človeškega DNK, zaradi česar ženske imajo radi “očke".

Beseda “očka” je postala priljubljena v spalnici že v prejšnjem stoletju, in sicer se je pojavljala kot filmski kliše v 70. letih. Spolni odnos z očetom je tabu, umazan et moralement répréhensible, zato je za nekatere posameznice privlačen in zanimiv. In v človeški naravi je, da ima rad prepovedane stvari. Jih imate radi tudi vi?

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.