La génération actuelle de Corsa est déjà bien connue de la plupart des gens, après tout, elle est sur le marché depuis plusieurs années. Eh bien, afin de continuer à rivaliser sur un pied d'égalité avec la concurrence acharnée de la classe pole, elle a bénéficié d'un rajeunissement cosmétique pour l'automne. Le traitement est dans le style d'un autre bambin d'Opel - Adam, dont il a hérité des phares, du masque moteur et de la majeure partie de l'intérieur.
Podobnosti pa so tudi na boku vozila, kjer so sledi t.i. lebdeče strehe (pri trivratni različici), koncepta, ki smo mu bili prvič priča ravno pri najmanjšem oplovem modelu. Na zadku so spremembe mnogo manj občutne ali vidne, nova je predvsem podoba zadnjih luči in odbijača, ki po novem najbolj spominjata na zadek aktualne merive.
Uradno premiero bo corsa doživela oktobra na salonu v Parizu, da gre o faceliftu (in ne o novem modelu) pa zgovorno pričajo povsem nespremenjene mere, ki znašajo 4 metra v dolžino, medosna razdalja pa tudi sedaj meri 251 cm.
V notranjosti se ponovi zgodba z zunanjosti, kar pomeni, da so tudi tu številne poteze in stikala podobna tistim pri adamu, od slednjega je hérité aussi jauges (v grobem) pred katerimi je povsem nov in samosvoje oblikovan volanski obroč. Snovalci so velik poudarek namenili uporabi bolj kakovostnih materialov, bogatejši opremi, dobila pa je tudi napredni informacijsko-zabavni sistem IntelliLink.
Kar se motorjev tiče, bo corsa modelnega leta 2015 dobila tudi novega 1,0-litrskega SIDI trivaljnega turbo bencinarja v različicah z 66- oziroma 85 kW, višje pa bosta še 1,4-litrski štirivaljni bencinar z 74 kW in več različic 1,3-litrskega CDTi.
Novost bo pomenil tudi novi šest stopenjski ročni menjalnik, spremenjena vzmetenje in krmilni mehanizem, veliko novega pa bo tudi na področju napredne tehnike, kjer je od večjih sestrskih modelov podedovala: parkirno asistenco, sistem za prepoznavo prometnih znakov – Opel Eye, varnostno kamero, ki preprečuje možnost naleta, bi-ksenonska prednja svetila in sistem lane assist.