Opel ira à nouveau sur le terrain exigeant de la boue et du sable, mais cette fois sans le moteur à combustion interne bruyant. Le rallye Corso-E sera propulsé par l'électricité, ne laissant derrière lui aucune émission nocive, mais seulement le son aigu du moteur électrique en rotation et le bruit des pneus frappant le terrain.
Opel ponovno orje ledino, tokrat v obliki prvega tovarniškega électrique reli voiture sur le monde. Opel Corsa-e je osnovana na popolnoma električni in civilni Corsi-e, ki se bo javnosti pokazala na prihajajočem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Reli Corso poganja enak motor, s 100 kW (136 ch) pouvoir et 260 Nm navora, ki črpa energijo iz baterije s kapaciteto 50kWh. Tu se primerjava s ‘cestno’ različico konča, saj ima reli različica nameščeno vzmetenje za vožnjo po terenu, prilagodljive zavore, mehansko zaporo diferenciala, varnostno kletko in še kaj. Obenem bo prihodnje leto zaživel ADAC Opel e-Rally Cup, ki predstavlja prvo športno blagovno znamko, ki se je podala v svet električnega relija. Opel Cora-e bo tako že prihodnjo sezono dobila priložnost, da pokaže, kako dobro se znajde na rapide champ preizkušnji.
Civilna različica Opel Corsa-e, bo lahko prevozila jusqu'à 330 kilomètres dolgo pot. Enaka kapaciteta bi tako morala biti povsem assez za posamezno etapo rali tekmovanja. Ekipe, ki si bodo želele vstopiti v svet električnega relija, bodo morale za tovarniški rali avtomobil odšteti manj kot 50.000 evrov.
Galerie: Opel Corsa-e
Plus d'information:
opel.si