fbpx

La Peugeot 308 SW s'est dotée d'un sac à dos de sport

Peugeot a proposé aux acheteurs familiaux du segment C une version break du modèle 308-SW, qui offre un coffre de 660 à 1 775 litres et un habitacle spacieux. La gamme de motorisations a été rafraîchie avec un nouveau 1,2 litre e-THP, les prix démarrent à 14 690 euros pour l'essence, ou 14 990 euros pour le diesel.

Prtljažnik je v osnovni postavitvi z 600 litrov narasel na 660 litrov, v primerjavi s kombi limuzino pa znaša prirastek 240 litrov. Tako kot te številke, je bogata tudi ostala oprema in obdelava prtljažnika.
Prtljažnik je v osnovni postavitvi z 600 litrov narasel na 660 litrov, v primerjavi s kombi limuzino pa znaša prirastek 240 litrov. Tako kot te številke, je bogata tudi ostala oprema in obdelava prtljažnika.

Slabo leto dni po prihodu nove generacije peugeota 308, je sedaj na trg prišla še karavanska, SW – različica tega modela. Oblikovno se kot velevajo trendi spredaj in do B-stebrička povsem ujema s kombilimuzinsko različico, za tem pa sledi skladno in nadpovprečno športno oblikovan zadek. Dodatni centimetri (teh je 33) pa gredo skoraj v celoti na račun povečanja prtljažnika, lequel est zrasel na 660, pri podrtih sedežih pa na 1.775 litrov uporabnega prostora.

Večji prostornosti predvsem v drugi sedežni vrsti vprid, pa je SW dobil tudi 11 centimetrov daljše medosje, kar omogoča modularna platforma – EMP2, ki poleg tega prinaša tudi občutne prihranke pri teži vozila.

Notranjost piše enako zgodbo kot zunanja podoba, kjer je v drugi vrsti sedaj več prostora za kolena in glave potnikov. Notranjost pa je zahvaljujoč večji cielo panoramski strehi (površina je z 1,44- narasla na 1,69 m2), sedaj tudi bolj svetla in zračna.

Opremski paketi so trije: access, active in allure, novost pa predstavlja paket sport, ki ga je mogoče kombinirati s paketom allure, a le pri prav tako novem 1,2-litrskem e-THP  motorju. Ta za zdaj tudi predstavlja vstopni agregat na bencinski strani, ob 96 kilovatni konjenici pa obljublja solidno mero dinamičnosti. Skupaj je na bencinski strani pet motorjev, z razponom moči od 80 do 147 kW, na dizelski strani pa je agregatov oz. različic kar šest in sicer z močjo od 67- do 132 kW, Menjalnika sta dva, v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu prestavna avtomatika z enakim številom razmerij.

Vstopna cena na bencinski strani znaša z vsemi popusti 14.690 evrov, doplačilo za dizla v nosu pa znaša vsega 300 evrov.  Drugače pa znaša doplačilo za karavansko različico od 700 do 900 evrov.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.