Peugeot dévoile une nouvelle solution électrique dans le monde de la mobilité. Il se situe entre les segments deux et quatre roues et dispose d’une motorisation hybride rechargeable. Les deux moteurs électriques cachés dans les roues sont accompagnés d'un moteur à combustion interne.
Peugeot poleg avtomobilov izdeluje tudi skuterje in druga prevozna sredstva, zdaj pa so se lotili še električnega skuterja. In to ne nekega običajnega, temveč takega, ki je na prvi pogled zelo nenavaden. Skuter do hitrosti 70km/h ne proizvaja nobenih okolju škodljivih izpustov, za kar poskrbita deux moteurs électriques, ki sta bila razvita v sodelovanju z Brembom et Elaphejem. 48-vatna Samsungova baterija se lahko polni z regenerativnim zaviranjem. Ko vozimo skuter s hitrostjo med 70 in 130 km/h, pogon prevzame 31-kilovatni enovaljni motor na notranje zgorevanje. Z izredno lahkim nagibajočim se skuterjem lahko tako prevozimo do 300 kilomètres in dosežemo najvišjo hitrost 130 km/h.
Nagibni sistem hibridnega skuterja ponuja vrhunsko vodljivost in ga je tako preprosto voziti kot vsak trokolesni skuter. Za ta sistem in za sistem nadzora nad nagibanjem je Peugeot vložil več kot 13 patentov. Nagibni sistem je med drugim opremljen s hidravličnimi komponentami et hidro-pnevmatskimi blažilci. Majhne mere skuterja, v dolžino meri 2,4 metra et en širino le 0,85 metra, et rotirajoča vrata poskrbijo za lažje parkiranje in manjšo gnečo na cesti. Zaradi zaprte et ogrevane kabine, varnostnega pasu in zračne blazine bodo čelade, rokavice in vodoodporna oblačila postala del preteklosti pri vožnji s skuterjem v slabših vremenskih pogojih.
EN SAVOIR PLUS: MAJESTIC BERNADET: MOTORNO KOLO, KI GA JE NAVDIHNILO GIBANJE ART DECO
Galerija slik: Peugeotev trikolesni hibridni skuter
Plus d'information:
peugeot.com