fbpx

Porsche 911 (2019) : design intemporel et technologie moderne

Porsche 911

Le design de la Porsche 911 est intemporel, comme le prouve déjà sa 8e génération. Plus grand et plus avancé que jamais, mais reste fidèle à son pedigree, sa qualité et son caractère sportif.

Leta 1963 se je predstavil prvi Porsche 911, tedaj še pod številko 901. Zaradi zapletov s poimenovanjem so ga kasneje spremenili v 911, s tem pa dali ime légendes, ki jo pozna skoraj vsak med nami. Legendarna oblika se praktično ni spreminjala, tehnologija v avtomobilu pa je bila z vsako generacijo mieux.

Druga generacija (M) je bila poznana po nezamenljivih odbijačih, prvič pa so takrat v model 911 vgradili turbo polnilnik. Tretja generacija (964) je dobila zavorni sistem abdos, quatre roues motrices et servo volanski mehanizem. Najbolj zaželena in hkrati še zadnja, ki je imela zračno hlajeni motor, je četrta, oziroma generacija 993. Peta generacija (996) ima že vodno hlajeni motor in je v tem obdobju že zrasla za 18 centimetrov, medtem ko se je medosna razdalja povečala za 8 centimètres. Prvič smo priča dvema turbo polnilnikoma in prvič smo dobili model 911, ki gre plus de 300km/h. Šesta generacija (997) ponovno uvede okrogle luči, ki so prepoznavni znak prvih modelov 911. Sedma generacija (991) je prinesla digitalizacijo, v tem obdobju pa smo doživeli milijonti primerek Porsche 911.

Osma generacija Porsche 911 je nekaj povsem novega, mais reste classique oblikovanega. Silhueta se praktično ni spremenila, pod drobovjem pa gre za tehnologijo modernega obdobja. Zaznamujejo jo okrogle luči spredaj, visoki boki na prednjem delu in široki boki na zadnjem delu avtomobila. Analogna merilnika obratov in hitrosti ohranjata tradition, obdana pa sta z modernimi digitalnimi zasloni. Tradicionalno je vžig še vedno na levi strani.

Najnovejši Porsche 911 se ponaša s 3,0 litres moteur avec 450 chevaux, 9 vitesses dvosklopčnim menjalnikom, termo kamero za varnejšo vožnjo ponoči, vozni način za varnejšo vožnjo na razmočenem cestišču in 30% večjo učinkovitostjo. Maksimalna hitrost znaša 306 km/h, poraba pa 9,0 l/100 km.

Porsche 911
Porsche 911

Da gre nedvomno za kakovosten avtomobil, priča zgodovina – kar 70 % vseh izdelanih modelov 911, se še danes vozi po cestah. In Porsche bo takšni tradiciji gotovo ostal zvest do obisti. V Sloveniji je Porsche 911 Carrera S na voljo od 147.171 evrov dalje, Carrera S Cabriolet od 164.382 evrov dalje, Carrera 4S od 156.525 evrov dalje in Carrera 4S Cabriolet od 173.735 evrov plus loin.

Galerija: Porsche 911

Plus d'information

Plus d'information:
porsche.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.