fbpx

L'idée commerciale de la boutique londonienne : 4000 produits de grandes marques en feutrine... cousus à la main !

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Če bi se v Londonu sprehodili mimo trgovinice The Cornershop, bi na prvi pogled skozi vitrine videli le običajno špecerijo, polno vsakdanjih pločevink kokakole, škatel kosmičev in revij. Šele če bi pogledali bolje, bi dojeli, da so v resnici prav vsi izdelki sešiti iz mehke klobučevine. Lucy Sparrow je s super poslovno idejo ustvarila najmehkejšo pop-up trgovino na svetu, ki ponuja več kot 4000 znanih blagovnih znamk narejenih iz filca.

Mlada angleška umetnica Lucy Sparrow rada šiva. In to je nepretrgoma počela tudi zadnjih sedem mesecev. V tem času je sešila več kot 4000 živilskih izdelkov znanih blagovnih znamk iz filca. Tako je vogalno trgovinico v Bethnal Greenu v vzhodnem Londonu napolnila z vrečkami čipsa in zamrznjene zelenjave, z revijami, škatlicami cigaret, čokoladicami, pločevinkami in sladkarijami – vsemi sešitimi na roke, vsemi unikatnimi in vsemi neizmerno mehkimi.

Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.
Lucy Sparrow v svoji mehki trgovinici The Cornershop.

Lucy je svojo poslovno idejo izvedla avec l'aide de Kickstarter. Na njem je zbrala približno 13.500 evrov, s katerimi se je lahko lotila replike tipične britanske trgovine z živili. Tako je ustvarila The Cornershopnajmehkejšo trgovinico na celem svetu, v katerem je celo blagajna iz mehke klobučevine in ki v resnici deluje kot installations artistiques in stalni razstavni prostor Lucyjinih drobnih unikatnih umetnin.

Skozi celoten avgust v trgovini The Cornershop svoja živila/umetniške izdelke prodaja Lucy Sparrow sama, naročite pa jih lahko tudi v njeni spletni trgovini. Več projektov Lucy Sparrow lahko poiščete ici.

Za pokušino pa si nekaj izdelkov, ki jih vsakodnevno kupujete v svoji lokalni trgovini, oglejte v naši fotogaleriji!

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.