Citroën poursuit l'offensive de séparation de la marque DS de sa maison mère, où la prestigieuse marque prendra vie également en Europe. En conséquence, ils ont rénové le produit phare, le modèle DS5. Taje a perdu toutes les inscriptions de la marque mère, qui ont été remplacées par des inscriptions de la marque DS. La rénovation est de nature plus douce et comprend l'apparence des feux et du masque moteur, il y a aussi une technologie un peu plus avancée.
PSA želi znamko DS popeljati na pot, ki jo je pred desetletji uspešno prehodil Audi, ki sedaj predstavlja eno najbolj uspešnih in prestižnih znamk koncerna Volkswagen. Da si pri Citroënu še kako želijo ponoviti ta uspeh Nemcev je že nekaj časa znano in korak k temu zagotovo predstavlja modelna osvežitev paradnega konja znamke – modela DS5, ki je poleg oblikovnih sprememb na nosu perdu značilni “chevronov” logotip v obliki dvojne puščice in napis znamke.
Premiero bo doživel na salonu v Ženevi, kjer bodo obiskovalci zagotovo opazili na zunanjosti najpomembnejšo novost, ki so prvič pri tem modelu full LED svetila, ki si jih je sposodil, pri, pred časom prenovljenem modelu DS3. Oblikovne spremembe nosu pa zaključujeta osvežena maska motorja in odbijač pod njo. Oblikovalci so nekoliko osvežili tudi podobo zadka in sicer z drugačno grafično podobo luči ter dodali (pravi) kromirani izpušni cevi.
Tudi notranjost so doletele manjše spremembe, predvsem v obliki novega sedem palčnega zaslona na dotik, ki je botroval, da je v novincu 12 gumbov manj kot prej, sredinska konzola pa posledično bolj prečiščena in pregledna. Bolj sofisticiran je infotainment, ki odslej pozna lastne applications ter naprednejše funkcije za nadzor nad vzdrževanjem avtomobila, sodeč po prvih preizkusih pa je hitrejše tudi njegovo delovanje.
Že prej visok nivo udobja in elegance so snovalci še povečali, saj so mu namenili kar tri različne vrste napa usnja, sedeži pa tako kot pred prenovo poleg funkcije gretja zmorejo tudi masirati telo. Glazbofilom C'est intensionnel audio sistem priznanega proizvajalca Denon, na področju tehnike pa predstavlja novost sistem za prepoznavo mrtvih kotov.
EN SAVOIR PLUS: City test: Citroën C5 cross tourer – Gospod iz Toskane
DS5 bo poganjala šesterica motorjev, med njimi nova generacija izredno čistih motorjev grupacije PSA, v ponudbi ostaja tudi hibridna različica, ki ponuja tudi svojevrsten štirikolesni pogon. DS5, bo na ceste zapeljal kmalu po Ženevi, do poletja predvidoma tudi na naše ceste. Do leta 2020 pa napovedujejo, da bo njihovo paleto predstavljalo šest različnih modelov, tudi limuzina in suv.