Renault Koleos a droit à une nouvelle suite. Et le nom Koleos lui va d’ailleurs très bien, car c’est un véritable colosse parmi les Renault. Il s'agit d'un représentant du segment dit des SUV D, qui est également le segment qui connaît la croissance la plus rapide parmi les voitures. Pour résumer rapidement, on pourrait dire qu'il s'agit d'un véhicule utilitaire sport aux lignes tendues et élégantes, qui apporte au marché les nouveaux standards envisagés par Renault.
Koleos de l'année 2008 in letošnji novinec sta si različna kot dan in noč. Skupno imata le še nom, vse ostalo je zdaj popolnoma novo et différemment. Les nouvelles Koleos je prepoznaven predvsem po močnem dizajnu z veliko prednjo masko in Renaultovim logotipom. Veliko oblikovnih vzporednic lahko potegnemo med primerjavo Koleosa in Talismana.
Najboljši Renault Koleos ima nivo opreme Initiale Paris. Un cas de najimenitnejše, kar lahko ponudi Renault. Notranjost je odeta v usnje napa, sedeži so udobni in imajo tako funkcijo gretja kot tudi hlajenja. Na avtomobilu je moč opaziti kopico detajlov, še posebno pa Initiale Paris izstopa zaradi črne ametistne barve in posebnih platišč s podobo diamanta. Med drugim si lahko v predalu med voznikom in sovoznikom ohladite ali grejete pijačo, za zimske dni pa bo volant chauffant prav na mestu.
Koleos je tudi zelo pratique. Prtljažni prostor v velikosti 579 litrov se lahko hitro in preprosto poveča do velikosti 1795 litrov. Praktičnost dokazuje z odpiranjem prtljažnih vrat na gib z nogo. Koleos je prvi Renaultov model, ki ima popolnoma elektronsko zložljivo vlečno kljuko.
V primerjavi s prejšnjo generacijo je tehnologija pri novincu napredovala na vseh področjih. S preprostim priklopom pametnega telefona lahko uporabljate aplikaciji Apple Car Play et Android Auto. Varnostni sistemi in pomagala se ločijo na tri podzvrsti. Sistemi za varnost skrbijo za upravljanje z lučmi v vožnji skozi ovinek, spremljajo varnostno razdaljo med vozili, freiner en cas d'urgence in seveda skrbijo za ESP in vsa ostala pomagala v avtomobilu. Sistemi za opozarjanje so zadolženi za opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, preprečujejo preveliko utrujenost voznika in namesto njega bolj zbrano spremljajo prometne znake ter nadzorujejo mrtvi kot. Sistemi za pomoč nam pomagajo pri parkiranju, speljevanju v klanec in s parkirnimi senzorji pomagajo parkirati. Za zabavno tehniko poskrbi PIEDS NUS, ki s kompletom 13 haut-parleurs et globokotonca pričara pravo koncertno vzdušje.
Kot vsi terenci ima seveda tudi Koleos možnost quatre roues motrices. Ta primarno deluje na prednji par, v slabih razmerah pa se v vožnjo vključi tudi zadnji kolesni par. Agregata sta na voljo dva, oba diesel, avec puissance 96 kW (130 KM) respectivement 130 kW (175 KM). Menjalnika sta na voljo dva, ročni šeststopenjski ou samodejni brezstopenjski menjalnik X-Tronic.
Koleos nudi tri nivoje opreme: Zen, Intens et Initiale Paris. Vstopna cena s paketom opreme Zen in agregatom Energy dCi 130 c'est 26.900 evrov. Najrazkošnejša oprema Initiale Paris in agregat Energy dCi 175, s štirikolesnim pogonom in menjalnikom X-Tronic pa stane 38.900 evrov.
EN SAVOIR PLUS: 5 NAJBOLJ MOŽATIH KARAVANOV, S KATERIMI BOSTE IZSTOPALI
Galerija slik: Renault Koleos
Plus d'information:
renault.si