fbpx

Renault Trezor - bienvenue dans le futur

Renault Trezor est l'annonciateur du futur de la marque française et un véritable concentré de haute technologie, d'imagination et d'audace. Les Français ont présenté leur « trésor » (coffre-fort en français signifie trésor) au Mondial de l'Automobile de Paris et, avec lui, ont éclipsé tous les autres concepts et déclenché la lutte pour la suprématie électrique. A Paris, pratiquement toutes les marques ont pris le train électrique, et Renault prouve qu'il reste en forme malgré l'offensive des nouveaux modèles de série l'année dernière.

Renault Trezor je prihodnost! Čeprav se ne zdi tako, bližnja! Renault je v zadnjem letu nove modele serviral kot po tekočem traku (Megane, Scenic, Talisman, Zoé …), kljub temu pa so njegovi inženirji in oblikovalci našli čas še za pripravo drznega koncepta, s pomočjo katerega so izživeli svoje najbolj drzne sanje in napovedali tehnološke in oblikovalske smernice za Renaultova vozila od leta 2020 dalje.

Iz Trezorja bo Renault izklesal svoje prihodnje modele.
Iz Trezorja bo Renault izklesal svoje prihodnje modele.

Tedaj bodo začeli nadgrajevati svoj zdajšnji oblikovalski jezik, ki ga je leta 2010 začeli ‘govoriti’ koncept Dezir in ga tekoče govorijo vsa serijska vozila, izdelana po letu 2012. Če bodo napovedi zdržale, bo Renault že čez štiri leta serijsko ponudil povsem varno tehnologijo ‘glej, mami, brez rok’ oz. eyes-off/hands-off, Qui permet popolnoma samodejno vožnjo. Trezor žene elektromotor, ki je različica motorja e-moštva Renault e.dams iz prvenstva formule E.

Rdeča stekla, dvižna streha in popolna avtonomna vožnja.
Rdeča stekla, dvižna streha in popolna avtonomna vožnja.

Renault ne velja le za pionirja in vodilno znamko na področju električnih vozil v Evropi, ampak ogromno prispeva tudi v razvoj avtomobilskega športa z električnim pogonom. Trezorjev moteur électrique, nameščen pod potniško kabino, zmore 350 KM (260 kW) in 380 Nm največjega navora, kar mu omogoča, da se z mesta do 100 km/h izstreli v štirih sekundah.

Prepoznate Eifflov stolp?
Prepoznate Eifflov stolp?

Ima dva akumulatorja (spredaj in zadaj, za optimalno razporeditev teže) in regenerativni sistem zaviranja s tehnologijo RESS (Rechargable Energy Storage System), razvit za formulo E. Ima tudi edinstven način odpiranja. Namesto vrat je tu dvižna streha. Je minimalistično zasnovan, a z zgovornimi detajli.

EN SAVOIR PLUS: Citroën Cxperience - le CX revient-il sur le devant de la scène ?


Tudi pod futurističnega dvosedežnega kupeja Renault Trezor, ki bo muza vsem prihodnjim modelom te francoske znamke, se je podpisal oblikovalec Laurens van den Acker, ki je s Trezorjem dokazal, da se še ni kreativno izčrpal. Dezirjeve oblikovalsko-tehnološko-inženirske gene imajo v sebi vsi serijski Renaulti po letu 2012 – Clio, Captur, Mega, Scenic, Kadjar in Talisman, enaka usoda pa čaka tudi serijske modele po letu 2020, ki bodo nosili genski zapis Trezorja.

Renault se ne boji prihodnosti.
Renault se ne boji prihodnosti.

V jeklo in ogljikova vlakna odet Renault Trezor v dolžino meri 4,7 metra, v višino pa vsega 1,08 metra, kar ga uvršča med najbolj pritlikave avtomobile na svetu. Njegov količnik zračnega upora znaša zgolj 0,22! Stoji na 21- oz. 22-palčnih platiščih s silhueto Eifflovega stolpa. Inženirji so ločili vzmetenje osi, kljub kar dvema baterijama, iz katerih se napaja, pa ni težji od 1,6 tone.

Rdeče, ki te ljubim rdeče.
Rdeče, ki te ljubim rdeče.

Na nosu ima aktivne lopute, ki pa se odprejo le v primeru hlajenja baterije, edine odprtine pa so namenjene hlajenju zavor. Pogon je speljan na zadnji dve kolesi za boljši prenos moči. V rdečo odeta notranjost je enako futuristična kot zunanjost. Ne iščite gumbov in stikal. Za vse so namreč zadolženi OLED-zasloni, prevlečeni z ukrivljenim steklom Des lunettes de gorille, eden se nahaja celo v oglatem volanu. Preseneti analogni merilec napolnjenosti baterij.

O stikali in gumbih bomo v prihodnosti brali le še v zgodovinskih knjigah.
O stikali in gumbih bomo v prihodnosti brali le še v zgodovinskih knjigah.

Da gre za oblikovalski presežek, ki ničesar ne prepušča naključju, priča tudi dejstvo, da je Renault k sodelovanju povabil Keima Cyclesa, strokovnjaka za lesena kolesa, ki jim je z lesom pomagal oblikovati potniško kabino in prtljažnik.

Galerija – Renault Trezor:

Plus d'information

Plus d'information:
renault.si

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.