fbpx

Sramežljiva embalaža Naked zardi, ko se je dotaknemo

Sramežljiva embalaža Naked

Ruski produktni oblikovalec Neretin Stas je v sklopu izobraževanja razvil inovativen koncept za interaktivno embalažo linije izdelkov za nego Naked. “Nagim” tubam in stekleničkam, ki s svojim rožnatim in oblinastim videzom spominjajo na dele človeškega telesa, je poleg človeškega videza vdahnil tudi občutek za sram in ugodje, saj prvotno svetlopolti izdelki ob dotiku živo rdeče zardijo. Najbrž jim je všeč …

Neretin Stas je šel pri oblikovanju embalaže za linijo imaginarnih produktov za nego, ki jo je poimenoval Naked, korak dlje, saj si jo je zamislil kot izjemno človeško, celo sramežljivo.

Sramežljiva embalaža Naked
Sramežljiva embalaža Naked

Neretinova interaktivna embalaža ima videz zaobljenih delov telesa, še več – ne samo da bledo rožnate tube in stekleničke Naked spominjajo na kožo svetlopoltih ljudi, ob uporabi se odzovejo tudi na človeški dotik in sramežljivo, živo rdeče zardijo. To človeško lastnost je oblikovalec embalaži vdihnil z uporabo termokromatične barve, ki je občutljiva na toploto in zato reagira na človeški dotik, tako kot so barvo spreminjali v 90-ih izjemno popularni razpoloženjski prstani.

EN SAVOIR PLUS: Yann Rabanier : De beaux portraits de célébrités

Plus d'information

Plus d'information:
www.behance.net

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.