fbpx

Stvari, ki jih NI treba doživeti do 30. leta

Večina člankov nas opominja, kaj vse bi morali doseči, imeti in doživeti do 30. leta. Spoznanje, da nismo dosegli niti polovice tistega, kar bi morali, nas pogosto privede do občutkov ničvrednosti. Namesto da se ukvarjamo s tem, kaj bi morali doseči, se vprašajmo: zakaj? Ali je res treba slediti nenapisanim pravilom in se obremenjevati s tem, kaj vse bi morali narediti?

Tukaj je osvežujoč in sproščujoč seznam stvari, ki jih ni treba doseči do 30. leta:

EN SAVOIR PLUS: Top 10 : Les slogans les plus célèbres de tous les temps

Ni se treba zaročiti ali poročiti.

Če še niste poročeni, ni konec sveta. Četudi so že vsi vaši prijatelji poročeni, ne pomeni, da morate biti tudi vi. Vzemite si čas za razmislek.

Ni treba imeti velikih, bleščečih stvari.

Četudi vas reklame prepričujejo, da potrebujete nov avto, ni treba svojega zaslužka porabiti za velike nakupe. Prihranite denar za stvari, ki vas resnično osrečujejo.

Ni treba imeti službo, ki vas osrečuje.

Lepo je, če imaš rad svoje delo. Ni pa nujno, da jo najdeš pred 30. letom. Najti službo, ki te osrečuje, zahteva čas, izkušnje in znanje. Izkoristite delo, ki ga opravljate, za nabiranje izkušenj.

Ni treba potovati.

Potovanja so nekaj najlepšega, če vas odkrivanje sveta osrečuje in če si to lahko privoščite. Če ne, se raje prepustite drobnim užitkom v domačem zavetju. Svet vas čaka tudi po tridesetem.

Ni treba imeti hišnega ljubljenčka.

Živali si zaslužijo nego, pozornost in ljubezen. Če ste v obdobju, ko komaj poskrbite zase, ni pravi čas, da skrbite še za koga drugega.

Ni treba skočiti s padalom.

Adrenalinska doživetja so precej priljubljena, vendar ni nujno, da vsakogar navdušujejo. Življenje je lahko polno tudi brez adrenalinskih doživetij.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.