H&M napoveduje sodelovanje s kultno modno znamko The Vampire’s Wife, ki je nastala pod zamislimi britanske oblikovalke, manekenke in muze Susie Cave. The Vampire's Wife, priljubljena modna insajderka, je znana po laskavih silhuetah, glamuroznih detajlih in nebrzdanem praznovanju žensk in ženske oblike. Kolekcija je napredna tako pri dizajnu kot tudi izdelavi, saj so oblačila narejena iz trajnostno pridobljenih materialov.
Vabljivo skrivnostna kolekcija The Vampire’s Wife x H&M je drzna in ženstvena. Ključni kosi so mini obleka iz čipke s poudarjenimi rameni, mini obleka iz žameta s pentljo in romantično ogrinjalo iz srebrne čipke, ki je narejena iz recikliranega najlona in recikliranega poliestra. Značilni fokus blagovne znamke The Vampire’s Wife so silhuete, kar je opaziti pri dolgi čipkasti obleki z retro naborki. Modni dodatki izražajo čarobnost, saj verižice, zapestnice in uhani vsebujejo ikone oči, oblakov in seveda vampirskih zob. Tudi čipkaste rokavice brez prstov in bel snemljiv ovratnik so igrivi.
Ključne tematike kolekcije so moč, ranljivost, intimnost, neznano in ženstvenost, glavne zvezde pa so muza Samantha Snow, manekenka Eva Apio in britanska pesnica Greta Bellamacina, ki zajemajo skupne vrednote napredka in opolnomočenja žensk tako v sliki kot v filmu.
Kolekcija bo na voljo v izbranih prodajalnah in na spletu od 22. oktobra 2020.