fbpx

Ceux qui ont toujours froid, méfiez-vous ! Cette année, un 'bouchon de nez' vous gardera au chaud

Kapa za nos

Prava zima še ni prišla, a nas jutro vsakič znova opozori, da z dnevi temperatura močno upada. Počasi bo čas, da pregledate svojo omaro in se prepričate, ali ste pripravljeni na zimske dni. Puhast plašč, rokavice, kapa, šal ... Videti je, kot da ste precej pokriti … razen seveda tisti del telesa, ki vsako leto štrli izpod toplih oblačil in je najbolj rdeč – nos. Kaj storiti z njim?

Saj veste, kako je, ko zima potrka na vrata. Vsi šik modni kosi in kombinacije, ki ste jih pripravili za hiver, gredo lahko samo še v pozabo, ker je, verjemite, toplota na prvem mestu, ko nastopi najbolj ‘žleht čas’ v letu. Debel plašč, nogavice, kape, šali in rokavice postanejo najboljši prijatelji, ki vas vse tja do aprila, ko se zima počasi poslavlja, toplo objemajo in zakrivajo vsak del telesa, ki bi lahko bil izpostavljen ledenim snežinkam in vetru. Ampak, zakaj vsako leto pozabimo na en del telesa – le nez, ki je vedno rdeče couleurs kot pri jelenčku Rudolfu et Mme nikakor ne moremo zavarovati?

Verjetno zato, ker se še nihče ni spomnil, da bi ustvaril ‘kapo za nos’, ki bo varovala ta najbolj izpostavljen del corps. Entreprise Nosewarmer, ki ima sedež v Združenem kraljestvu, se je odločilo za proizvodnjo kap za nos v različnih slogih in barvah, ki bodo morda postale bistven pripomoček za letošnjo zimo.

Ustanoviteljica Sally Steel-Jones je to idejo realizirala že leta 2009 – takrat je kapico za nos nosila zgolj à la maison, a je ljudem očitno njena ideja bila všeč, saj izdelek zdaj prodaja po vsem svetu. Kapica na nosu je morda zares videti stupide, a na vas je, da izberete, ali bo letos moda pretehtala nad toploto.

Galerija slik – ‘Kapa za nos’

Plus d'information

Plus d'information:
nosewarmer.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.