fbpx

Toyota mirai – le premier hydrogène de Toyota, qui n'émet que de l'eau dans l'atmosphère

Après avoir occupé le trône de l’hybride, Toyota veut occuper le trône de l’hydrogène. À savoir avec le modèle Mirai au design et au design futuriste, alimenté par des piles à combustible, qui est déjà très proche de la version de série et des showrooms. Il circulera sur les routes de l'UE et au-delà de l'Atlantique au second semestre 2015, aux prix aux USA à partir de 46 000 euros.

Toyota si potem, ko je zasedla hibridni prestol, želi zasesti še vodikovega. In sicer z futuristično oblikovanim in zasnovanim modelom mirai, kjer gre za model na gorivne celice, ki je že zelo blizu serijski različici in prodajnim salonom.

Mirai bo luči salonov prvič ugledal aprila 2015 in sicer na domačem tržišču, v drugi polovici leta pa ga lahko pričakujemo tudi v Evropi. Oblikovno gre za velikega posebneža, zato bo zanimivo kako ga bo sprejela publika.
Mirai bo luči salonov prvič ugledal aprila 2015 in sicer na domačem tržišču, v drugi polovici leta pa ga lahko pričakujemo tudi v Evropi. Oblikovno gre za velikega posebneža, zato bo zanimivo kako ga bo sprejela publika.

Prihodnost, kar v japonskem jeziku pomeni beseda mirai, ta model piše z veliko začetnico, saj 4,87 metra un long moment štirivratno limuzino disques moteur électrique, ki energijo črpa iz gorivnih celic. Za gorivo uporablja vodik in kisik, ki sta shranjena v dveh ločenih rezervoarjih, edini stranski produkt (se pravi kar vozilo izloča) pa je voda. Pogonski sklop zmore 114 kW (155 KM), z enim polnjenjem pa zmore mirai prevoziti 483 kilometrov. Rezervoar je poln v petih minutah. Pospešek do stotice znaša devet sekund, z njim pa boste lahko prihodnjo pomlad, ko uradno zapelje na trge, “drveli” največ 175 kilometrov na uro.

Notranjost je bolj značilna in bližje ostalim toyotinim modelom, čeprav tudi tu veje futuristični veter, predvsem pri podobi armaturne plošče in sredinske konzole. Tam namreč prevladujeta digitalnost in veliki zasloni občutljivi na dotik.
Notranjost je bolj značilna in bližje ostalim toyotinim modelom, čeprav tudi tu veje futuristični veter, predvsem pri podobi armaturne plošče in sredinske konzole. Tam namreč prevladujeta digitalnost in veliki zasloni občutljivi na dotik.

Serijski model je v veliki meri zadržal podobo in mere v uvodu omenjene pariške študije, ki zahvaljujoč 2.78 metrski medosni razdalji ponuja skoraj limuzinsko udobje največ petim odraslim osebam. Ob tem je glede na zasnovo presenetljiva predvsem količina prostora v drugi vrsti, kjer se prostora za kolena ne bi branila niti kakšna poslovna limuzina D-segmenta.

EN SAVOIR PLUS: Avtomobili na gorivne celice postajajo realnost

Bo pa zanimivo videti, kako bo na zelo futuristično in samosvojo zunanjo podobo reagirala publika, se pravi kupci.

Glede na zasnovo presenetljivo veliko prostora bo tudi v drugi sedežni vrsti in tudi v prtljažniku, s čimer bo mirai zadovoljil tudi družinske in poslovne potrebe lastnika.
Glede na zasnovo presenetljivo veliko prostora bo tudi v drugi sedežni vrsti in tudi v prtljažniku, s čimer bo mirai zadovoljil tudi družinske in poslovne potrebe lastnika.

Pri Toyoti upajo, da bo avto oproščen določenih davkov oziroma da bodo zanj veljale določene ekološke spodbude, s čimer bi lahko dosegli še nekoliko ugodnejšo ceno.

10-krat cenejši od honde FCX clarity

Za zdaj sta znani samo ceni za domače tržišče ter tisto onstran Atlantika, kjer se bodo cene pričele pri 48.200, oziroma 46 tisoč evrih, kar je okoli 10-krat ceneje od pred leti predstavljenega Hondinega prvenca po imenu FCX clarity, katerega drugo generacijo modela pa v tem trenutku prav tako že razvijajo. Tako lahko v prihodnjih nekaj letih pričakujemo podobno ekspanzijo modleov na gorivne celice, kot se sedaj dogaja na področju elektrike.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.