fbpx

Uber : à quoi ressembleront les premiers spots d'atterrissage pour voitures volantes ?

Uber Hover

Uber namerava do leta 2023 lansirati leteče vozilo, ki pa seveda potrebuje tudi prostor za pristanek. Podjetje je zato na letni konferenci predstavilo šest oblikovalskih konceptov za avtomobilsko pristajališče, med katerimi bodo izbrali najboljšega.

Pri ameriškem gigantu so arhitektom predhodno predstavili pogoje, ki jih morajo visokotehnološka pristajališča izpolnjevati. Njihova površina lahko znaša največ 3 akre oziroma nekaj več kot 12 000 mètres carrés. Vsako uro morajo poskrbeti za transport vsaj 4000 potnikov, hkrati pa delovati écologique.

Katero pristajališče vam je najbolj po godu?

Uber Hover – Humpreys & Partners

Uber Hover
Uber Hover

Arhitekti so navdih za novi objekt dobili pri čebeljem panju. Vsako nadstropje lahko v eni uri sprejme 900 potnikov. Obnovljivi materiali prispevajo k temu, da ekosistem sam pridobiva potrebno energijo.

The Hive – Beck Group

The Hive
The Hive

Pristajališče je primerno za 150 vzletov in pristankov na uro.

Sky Tower – Pickard Chilton in Arup

Sky Tower
Sky Tower

Stavba je sestavljena iz več stolpov, ki se dvigajo visoko v nebo in lahko vsako uro poskrbijo za 180 vzletov in pristankov s 1800 potniki.

Connect – Corgan

Connecter
Connecter

V okviru velikega pristajališča želijo arhitekti vzpostaviti posebno omrežje, ki bo zgrajeno nad avtocesto.

The Paw – Gannet Fleming

The Paw
The Paw

Flemingova zamisel sestoji iz večjega števila okroglih pristajalnih platform. Vzlet in pristanek na vsaki izmed baz bosta vsako uro omogočena kar 52 električnim vozilom.

Skyport Prototype – BOKA Powell

Skyport Prototipe
Skyport Prototipe

Zadnji izmed šestih konceptov navdušuje s pristajalnimi bazami na različnih višinah.

Plus d'information

Plus d'information:
uber.com

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.